« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان فارس گفت: طرح ارتقاء امنیت عمومی در کلان‌شهر شیراز به شکل هفتگی و با هدف افزایش ضریب امنیت عمومی و پاکسازی نقاط مختلف شهر از وجود مجرمین و افراد برهم زننده نظم و امنیت، اجرایی شده است.
به گزارش آوای رودکوف ، سرهنگ ناصر کشاورز، سه‌شنبه 16 شهریور در یک کنفرانس خبری که با هدف تشریح کشفیات 48 ساعت گذشته کلانتری‌های شیراز تشکیل شده بود، گفت: طرح ارتقاء امنیت عمومی در 2 روز 13 و 14 شهریور با اولویت برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر اجرایی شد.

او ادامه داد: در این 2 روز عوامل انتظامی در سطح شیراز موفق به کشف حدود 9 کیلوگرم انواع موادمخدر، 2 قبضه سلاح جنگی، 27 قبضه سلاح شکاری، 136 عدد فشنگ، 110 کیلوگرم پودرهای غیرمجاز و مقادیر قرص‌های روانگردان و 12 خودرو سرقتی شدند.

کشاورز با اشاره به دستگیری 277 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در این عملیات، گفت: 320 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز هم به شکل خود معرف بازداشت شده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: در عملیات‌های انجام شده توسط کلانتری‌های مختلف شیراز، 900 متهم دستگیر شدند که 84 درصد از آنان تحت تعقیب دستگاه قضایی بودند.

کشاورز با بیان اینکه 147 منزل مشکوک از سوی نیروی انتظامی بازرسی شد، ادامه داد: 39 سارق، ‌111 خرده فروش مواد مخدر و 32 متهم که اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌کردند نیز بین متهمان دستگیر شده دیده می‌شوند.

معاون هماهنگی نیروی انتظامی فارس همچنین از اجرای طرح‌های ویژه ایام بازگشایی مدارس و دهه اول محرم توسط پلیس خبر داد و گفت: برخورد با بی‌حجابی را از موارد در دستور کار پلیس در استان فارس و شیراز دانست و گفت: هر اقدام و رفتاری که عفت عمومی جامعه را جریحه‌دار کند، جزو جرائم مشهود محسوب شده و پلیس موظف است با آن برخورد کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس همچنین از دستگیری یک آدم ربا و یک قاتل فراری توسط مأموران پلیس آگاهی در شیراز خبر داد  و گفت: در خرداد و تیر ماه امسال دو پرونده کودک ربایی و قتل به پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند دو متهم مرتبط با این پرونده‌ها را به طور جداگانه دستگیر کنند.

کشاورز در ادامه  از شناسایی و دستگیری یک سارق منزل در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز شناسایی و عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت .

او گفت: ماموران پلیس آگاهی توانستند پس از رصد اطلاعاتی سرکرده این باند به نام الف - ه را دستگیر کنند که متهم در بازجویی‌های فنی به 22 فقره سرقت از منازل در شیراز اعتراف کرده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: