« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
امام جمعه موقت لنده گفت: ملت ایران می‌داند که برجام دردی از آنها دوا نمی‌کند و هیچگاه جنایت رژیم آل‌سعود را فراموش نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا  در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر لنده به حادثه منا و جنایت آل سعود اشاره و گفت: بی کفایتی آل سعود در مراسم حج سال گذشته بر همه واضح و روشن است و ملت ایران هیچگاه این جنایت را فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه موقت لنده با اشاره به گذشت یکسال از آن فاجعه و جنایت هولناک، افزود: آل سعود در این مدت نه تنها از بی کفایتی خود عذرخواهی نکرد بلکه مانع حضور برخی کشورهای مسلمان از جمله ایران شده که این خود ظلم سنگین دیگری است.

وی در ادامه به سکوت مجامع بین‌المللی در بحث حادثه منا اشاره و ادامه داد: حقوق بشر جهانی کاملاً تعطیل است و شهادت 7 هزار حاجی در مکانی که امنیت و آرامش مهمترین ویژگی آن است به فراموشی سپرده شده است.

الهی‌نیا افزود: ملت ایران اجازه نخواهد داد این حادثه و جنایت آل سعود به فراموشی سپرده شود بلکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خواهان تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و رسیدگی به موضوع هستند.

وی اذعان کرد: عربستان با جنایاتی که در حق ملت‌های مسلمان سوریه و یمن انجام داده و همچنین جنایت سال گذشته ایام حج لیاقت کلیدداری خانه خدا را ندارد.

امام جمعه موقت لنده در ادامه به تضعیف برخی نهادها و توان داخلی کشور اشاره و گفت: تضعیف توان داخلی و نظامی کشور خیانت به انقلاب و ملت بوده و در این زمینه ما باید از حداکثر توان داخلی خود برای تقویت ارکان نظامی استفاده کنیم و بدانیم وجود نیروهای نظامی مقتدر در کشور از نان شب هم واجب‌تر است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی از قدرت نظامی و تسلیحاتی نظام جمهوری اسلامی هراسان است و ملت ایران آمادگی مشارکت در تقویت نیروهای نظامی و تسلیحاتی کشور را دارند.

وی همچنین به خواسته های  جوانان لنده‌ای از صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: جوانان شهرستان لنده خواهان رسیدگی به وضعیت شبکه‌های دیجیتال و پخش بازی‌ها و مسابقات ورزشی خارج از کشور هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: