« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
نمازگزاران ایرانی در اعتراض به بی‌کفایتی آل‌سعود راهپیمایی کردند؛
نمازگزاران ایرانی در اعتراض به بی‌کفایتی رژیم عربستان در مدیریت مراسم حج و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و فاجعه منا، راهپیمایی کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ شرکت‌کنندگان در نماز جمعه دیروز تهران و سایر شهرهای ایران، در اعتراض به بی‌کفایتی رژیم عربستان در مدیریت مراسم حج و نیز سیاسی حج و ممانعت از حضور حجاج ایرانی در این مراسم اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و فاجعه منا، راهپیمایی کردند.

در این تظاهرات نمازگزاران شعارهایی همچون «رهبری ملت ما الهی است، راه بدون رهبری گمراهی است»، « وصیت تمامی شهیدان، پیروی از رهبری است و قرآن»، «اهل بصیرت پیروی رهبر است، راه دین همیشه روشنگر است»، «وحدت و انسجام امت ما، نابودساز نقشه آمریکا»،« مرگ بر صهیونیست، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آمریکا، مرگ برآل سعود خائن»، « آل سعود آل ابوسفیان است، فاجعه منا دلیل آن است»، « امنیت حجاج بیت خدا، در خطر افتاده چرا در منا» ،« آل سعود خادم آمریکا است»، «مرگ بر منافقین مزدور»، « سوء مدیریت آل سعود، گردید بر تمام عالم شهود»، «حجاج بیت خدا ، احرامشان کفن شده در منا»، « محکوم باشد در تمام دنیا،‌ حقوق ضد بشر آمریکا»، « سردمدار توحش، سعودی مردم کش»، «‌سعودی  جنایت می‌کند،‌ آمریکا حمایت می‌کند» ، «هیهات من الذله» « مرگ بر آل سعود کافر و « خط قرمز جوانان انقلابی بحرین، تعرض به شیخ عیسی قاسم است» و... سر دادند.

در پایان این تظاهرات که در تهران از مقابل دانشگاه تهران تا میدان فلسطین ادامه داشت، بیانیه‌ای در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه قرائت شد. شرکت‌کنندگان تظاهرات گسترده در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم در دیگر شهرهای ایران نیز در پایان تجمع خود بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: «ملت بزرگ و بصیر انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در این مراسم تظاهرات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر فاجعه دلخراش و اندوهناک منا، در اولین سالگرد آن؛ این گونه اقدامات ضد حقـوق بشـری ، غیر انسـانی و ددمنشــانـه شـجـره خبـیثـه مـلعـونـه آل سـعـود را در کشـتار ضـیـوف الرحمـان و حجـاج بیت الله الحرام در مسجد الحرام و منا و کشـتار و سرکوب و قتل عام مسلمانان و مردم مظلوم در عربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم فاسد و مزدور آل خلیفه در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، را به شدت محکوم می‌کند. ما تظاهرات کنندگان در حمایت از رهنمودها و فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» علیه خباثت های رژیم دست نشانده و سفاک آل سعود و آل خلیفه بار دیگر اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه اقدامات ضد انسانی و غیر مسئولانه آل سعود خائن الحرمین اعلام کرده و در بیش از 850 میعادگاه نماز جمعه در سراسر کشور «مرگ آل سعود و آل خلیفه» را فریاد می‌زنیم. ملت شجاع و بصیر ایران اسلامی صراحتاً اعلام می‌دارد تا همراه و همگام با سایر ملت‌های آزاده و مسلمان و امت بزرگ رسول الله، ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره شهدای گرانقدر فاجعه منا و مسجد الحرام ، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم یمن ، سوریه و رهبر بزرگ مسلمانان بحرین و مردم مظلوم آن اعلام می دارد و به رژیم آل سعود و آل خلیفه این مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ام‌الفساد، هشدار می‌دهد که اگر آل سعود خائن مسئولیت اقدامات خود را در جنایت هولناک سرزمین منا نپیذیرد و در صدد جبران و اصلاح اقدامات خصمانه و مداخله جویانه خود نیز در سایر بلاد اسلامی بر نیاید و نیز همچنین اگر رژیم فاسد آل خلیفه از سرکوب مردم مظلوم و ستمدیده خود و هتک حرمت رهبران و مراجع بزرگ دینی به ویژه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دست برندارد، به زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان، به ویژه جوانان حزب الله، برای همیشه تاریخ دفن خواهد شد.
منبع/ابتکار
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: