« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
همگام با همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی؛
همایش پیاده روی خانواده همگام با افتتاحیه چهار بوستان بزرگ ولایت ، غدیر ، بانوان و چشمه نباتی و با حضور برنامه صبح و نشاط شبکه سه در یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج  ؛ صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فرماندار بویراحمد ؛ شهردار یاسوج ؛ جمعی از مسولانی شهرستانی و استانی و سامان پاکباز  قهرمان پاراالمپیک  2016 ریو  همایش پیاده روی خانواده همگام با  افتتاحیه چهار بوستان  بزرگ ولایت ، غدیر ، بانوان و چشمه نباتی  و با حضور برنامه صبح و نشاط شبکه سه در یاسوج برگزار شد.

شهردار یاسوج  در این آئین گفت گفت: با بهره‌برداری از چهار بوستان موضوعی یاسوج ۴۰ هکتار به فضای سبز شهری این شهر افزوده شده است.

محمد علی جاوید افزود : احداث این بوستان‌ها با هدف  افزایش ورزشهای همگانی و ورزش بانوان و همچنین  تامین زیرساخت‌های نشاط،  شادابی و افزایش سرانه فضای سبز ساخته شده است.

به گفته شهردار یاسوج این پروژه از نیمه دوم سال 92 شروع شد که طی پنج ماه اخیر بیش از هفتاد درصد پیشرفت کاری داشته اند.

جاوید عنوان کرد :پارک ولایت به مساحت ١5 هکتار و با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال و پارک غدیر به مساحت  ١4 هکتار با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال و پارک چشمه نباتی 8 میلیارد با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال و بوستان بانوان؛  2 و نیم هکتار با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال احداث گردیده است.

گفتنی است همایش پیاده روی بزرگ یاسوج ساعت هفت صبح از میدان انقلاب شروع و از مسیر جاده کمربندی در پارک ولایت برگزار شد.


















گزارش و عکس/صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: