« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
ظهر امروز انجام گرفت؛
ظهر امروز زوج جوان چاروسایی با هدف ازدواج آسان مراسم ازدواج خود را در نماز جمعه این شهر برگزار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه قلعه رئیسی زوج جوان چاروسایی با  هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان اقدام به برگزاری مراسم عروسی و ازدواج خود در محل نماز جمعه این شهر نمودند.

مصطفی ارژنگ و سکینه دانشیارنسب ؛ هدف از این کار خود را ترویج فرهنگ ازدواج آسان دانسته و مصطفی ارژنگ در این خصوص اظهار داشت: هدف از حضور در نماز جمعه و آغاز زندگی به این شیوه ترویج فرهنگ ازدواج آسان، اهمیت دادن به اقامه نماز و جایگاه نماز جمعه است.



وی افزود: همیشه دوست داشتم زندگی‌ام را بر پایه اعتقادات، ایمان و اخلاق اسلامی قرار دهم پس از همفکری با همسرم تصمیم گرفتیم شروع زندگی مشترکمان از نماز جمعه باشد، زیرا اعتقاد دارم تا پایان عمر، نماز جمعه، مبانی دینی، ایمان و اعتقادات پشتوانه و تکیه گاه زندگی مشترکمان خواهد بود.

سکینه دانشارنسب هم در این خصوص تأکید کرد: ازدواج آسان سنت پیامبر(ص) و ائمه است و ما می‌توانیم با تبعیت از ائمه اطهار(ع) زندگی خود را بر مبنای اخلاق و دیانت قرار دهیم، همچنین ایمان و توکل می تواند بهترین پشتوانه برای توافق و همدلی باشد.



بر اساس این گزارش، در این مراسم امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی و مردم هر یک با تقدیم هدایایی از اقدام این زوج تجلیل کردند.
منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: