« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
آوای رودکوف :معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در یاسوج به بیماران نیازمند اهداء شد .

 دکتر پرویز یزدان پناه با اعلام این خبر افزود: مرحوم علی دستیاران 61 ساله از اهالی سپیدار شهرستان بویراحمد که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود .

وی ادامه داد: با تلاش گروه اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و شیراز و رضایت خانواده مرحوم دستیاران که دچار مرگ مغزی شده بود ، اعضای بدن این فرد به بیماران نیازمند اهدا شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: از این بیمار مرگ مغزی تعداد پنج عضو برداشت شد، دو کلیه، کبد و قرنیه ها و برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردید .

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: با اهدای این اعضای بدن بیمار مرگ مغزی، یازدهمین بیمار مرگ مغزی استان در سال جاری است که اعضای بدن وی به نیازمندان اهدا می شود.

وی در پایان اظهار داشت: ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه و خیر خواهانه برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده وی صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: