« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت؛
به گزارش آوای رودکوف ، در چند ماه گذشته برخی نظرسنجی‌ها نشان داد که تنها کسی که ممکن است بتواند با دکتر روحانی در انتخابات اردیبهشت سال ٩٦ رقابت کند، احمدی‌نژاد است. در واقع وی به همان میزان که مخالفان قطعی و سرسخت دارد، از حمایت اقشاری از مردم هم برخوردار است.

انگيزه دفاع اين اقشار از فردي مانند احمدي‌نژاد متفاوت است ولي بخش عمده آن به اتخاذ روش‌هاي غيركارشناسانه پوپوليستي در دادن يارانه نقدي و مسكن مهر بازمي‌گردد.

از سويي انتظارات از دولت روحاني براي بهبود اقتصادي با نوع كاركرد تخريبي احمدي‌نژاد در اين حوزه آنقدر افزايش يافت كه برآوردن آن دشوار است، آن هم در وضعيت ناگوار اقتصادي كشور كه براي دولت روحاني باقي ماند.

با برآورده نشدن انتظارات مردم در دولت روحاني، شاهد نوعي رجعت در اين اقشار ضعيف جامعه به دولت قبل هستيم و همين امر نقطه اميدي براي احمدي‌نژاد بود. البته در درون احزاب و گروه‌هاي اصولگرا، ميزان مقبوليت احمدي‌نژاد زياد نيست و چه بسا با بودن وي در صحنه رقابت، حمايت از دكتر روحاني در دستور كار آنان قرار بگيرد. در عين حال بايد دانست با كنار كشيدن احمدي‌نژاد از انتخابات، بعيد است كسي پيدا شود كه ياراي رقابت با رييس‌جمهوري كنوني را داشته باشد.
منبع: روزنامه اعتماد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: