« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
سال تحصیلی96-95
ارائه خدمت علمي ، فزهنگي ، اجتماعي و هنري به آحاد جامعه از اهداف اصلی آموزش و پرورش است كه با تربيت نيروي انساني كارآمد آينده كشور را تضمين خواهد كرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت الاسلام افروغي امام جمعه شهر ليكك » در جلسه شورای آموزش وپرورش اين شهرستان ، با اشاره به اينكه ، آموزش وپرورش یک نهاد خلاق است ، افزايش حرکت و پویایی آموزش وپرورش را ، باعث پيشبرد حرکت و پویایی تمامی جامعه برشمرد  و گفت :  ارائه خدمت علمي ، فزهنگي ، اجتماعي و هنري  به آحاد جامعه از اهداف اصلی آموزش و پرورش است كه با تربيت نيروي انساني كارآمد آينده كشور را تضمين خواهد كرد.



« مسيح دموري نژاد مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي » هدایت تحصیلی دانش آموزان، حضور پر شور فرهنگیان در فعاليت هاي علمي و آموزشي ، کارورزی دانش آموزان، مشارکتهای مردمی در آموزش وپرورش ، ساماندهی فضاها و نیرو های آموزشی را از مهمترين فعاليت هاي صورت گرفته براي سال تحصيلي جديد برشمرد و گفت  : برای اجرای هرچه بهتر طرح های آموزشی در شهرستان بهمئي در صدد افزایش مشارکتهای مردمی و فعال تر نمودن جلسات اولیا ومربیان هستيم.

«  سلطانعلي رحماني فرماندار شهرستان بهمئي » نیز در این جلسه بر تلاش مسئولین در جهت مشاوره های مفيد آموزشی به دانش اموزان به فراخور نیاز شهرستان و سوق دادن دانش آموزان به فراگیری رشته های فنی تاکید كرد و گفت : در سال اقتصاد مقاومتی  اقدام وعمل ، سمت و سوی آموزش در مدارس بايد  به سمت اقتصاد مقاومتي وآشنائی دانش اموزان با این موضوع سوق داده شود.



اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس ، امنيت ترافيكي دانش آموزان ، رفع برخي مشكلات پيرامون کمبود فضای آموزشی در شهرستان ، ضرورت بهینه سازی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی جهت کیفیت بخشی در امر آموزشی و پرورشی دانش آموزان ، اجراي مسائل به روز آموزشی و پرورشی ، پیشبرد کمی و کیفی آموزش و مسائل تربیتی در مدارس و  رفع مشکلات و کمبودهای موجود در مدارس با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی از مهمترين مصوبات اين نشست بود.
خبر/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: