« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
عبدالرضا داوری عنوان کرد؛
عبدالرضا داوری:فرآیند مهندسی پیچیده در عرصه انتخابات از طرف بخشی از جریان اصولگرا در حال پیاده سازی است

آوای رودکوف:عبدالرضا داوری از نزدیکان رئیس جمهور سابق و فعال ترین فرد رسانه ای حامی احمدی نژاد است و معمولا در بیان مواضع خود در حمایت از دولت قبل صریح و شفاف است.

عبدالرضا داوری در گفت و گو با جمهوریت درباره اخبار منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر منع محمود احمدی نزاد توسط رهبری برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 96  گفت: درباره صحت و سقم این اخبار مطلقا نمی توان اظهار نظر کرد ، اما به طور کلی سازوکار انتشار اخبار مربوط به رهبری که پیش از این در اطلاعیه های دفتر اعلام شده،  با خود دفتر است و رسانه هایی که توسط دفتر رهبری مدیریت می شود و هر خبری که مربوط به برنامه ها سخنان و نظرات رهبری خارج از این رسانه ها منتشر شود اعتباری ندارد .


وی در ادامه این مطلب افزود: این خبر نیز چون از مسیر رسمی منتشر نشده ، بی اعتبار است و نباید به آن توجه کرد و حتی اگر خود آقای احمدی نژاد هم می گفت اعتباری نداشت.

بخشی از جریان اصولگرا تلاش می کند فرآیند مهندسی پیچیده را در عرصه انتخابات پیاده کند


داوری در تشریح انگیزه های انتشار این دست از اخبار تصریح کرد: بخشی از جریان اصولگرا تلاش می کند فرآیند مهندسی پیچیده را در عرصه انتخابات پیاده کند و سعی دارند این عملیات روانی را انجام دهند و به نظرم همان اتفاقی که سال 92 افتاد و سعی کردند کاندیدای خود را به دولت برسانند و نتوانستند در این دوره هم همین اتفاق می افتد.


وی تاکید کرد: این جریان پایگاه مردمی در جامعه ندارد و طبیعی است که به عملیات روانی دل خوش کند.

یک حلقه امنیتی در جریان اصولگرا که برای حذف روحانی هم برنامه دارند این دست از اخبار را مدیریت می کنند


داوری همچنین تاکید کرد: این جریان که یک حلقه امنیتی در جریان اصولگرا هستند، برای حذف آقای روحانی هم برنامه و پروژه دارد.


آقای احمدی نژاد خود هنوز تصمیم و برنامه ای برای شرکت در انتخابات ندارد


داوری همچنین تصریح کرد: آقای احمدی نژاد خود هنوز تصمیم و برنامه ای برای شرکت در انتخابات ندارد.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انگیزه سفرهای استانی احمدی نزاد گفت: این تنها تحلیل است که احمدی نژاد چون سفر استانی می رود ، به دنبال کاندیداتوری است.


داوری خاطر نشان کرد: در ذهن خود ایشان این نیست که در انتخابات حضور پیدا کند و در جلسات خصوصی هم هیچ صحبتی درباره انتخابات یا کاندیداتوری ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: