« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
امام جمعه سوق:
امام جمعه سوق گفت: نماز جمعه محل بیان مصالح، مقررات و مسائل سیاسی روز کشور است.
به گزارش آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می گردند.

وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.

کیانی‌اصل به هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از مقاطع فراموش نشدنی و بی نظیر تاریخ ایران و یک مقطع بسیار تاریخی است و دفاع مقدس دفاع شجاعانه ملت ایران بوده که لحظه ای دست از مبارزه نکشید تا مقابل دشمن پیروز شد.

خطیب جمعه سوق تصریح کرد: از جلوه های معنویت در دفاع مقدس حالت تضرع، استغاته و راز نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بود و دفاع مقدس فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد.

کیانی‌اصل به بیان و اهمیت نماز جمعه اشاره و یادآور شد: نماز جمعه محل بیان مصالح، مقررات و مسائل سیاسی روز کشور است و یکی از رسالتهای مهم ائمه جمعه روشنگری و افشاگری در جهت مصالح و منافع کشور است و انشالله مسئولان محترم نقدپذیری را ملاک عمل قرار دهند و در برابر نقدهای صحیح و مشفقانه مواضع ناصحیح اتخاذ نکنند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: