« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
همزمان با اولین روز از ثبت نام دانشجویان ورودی جدید، ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه با حضور در سالن ثبت نام از چگونگی مراحل ثبت نام این دانشجویان بازدید به عمل آوردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دکتر سید نژاد در این بازدید ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، برای دانشجویان جدید الورود  آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.
 ایشان ضمن بازدید از مراحل مختلف ثبت نام، با مسئولین ثبت نام در رابطه با نحوه ثبت نام گفتگو کرده و با چند نفر از پذیرفته شدگان و خانواده هایشان در خصوص رضایت مندی آنها در مورد ثبت نام و رفع مشکل آنها از نزدیک به صحبت پرداختند.



شایان ذکر است به هر دانشجو در بدو ورود بسته های فرهنگی، راهنمای دانشگاه، بروشور های آموزشی ،پژوهشی ،خدمات رفاهی ،کمیته انظباطی ، نقشه شهرستان و بسته های پذیرانی اهدا می گردد.



امسال دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان 120 دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد و 450 دانشجو در دوره های کارشناسی پذیرش دارد که ثبت نام و پذیرش دانشجویان در روزهای یک شنبه و دوشنبه 11 و12 مهرماه صورت می پذیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: