« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
به دليل کسب رتبه برتر استاني از لحاظ ارزيابي عملکرد در سال گذشته، علي نيکزاد از مسکن و شهرسازي کهگيلويه و بويراحمد تقدير کرد.

به گزارش اوای دنا به نقل از فارس ،در اين تقديرنامه خطاب به خيبر بيدارپور  قائم مقام  وزير راه و شهرسازي در استان کهگيلويه و بويراحمد آمده است: خداوند منان را شاکريم که امروز در پرتوي تلاش دولت خدمت‌گزار، انقلاب اسلامي به موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي درخشاني از عرصه‌هاي مختلف دست يافته است و بي‌ترديد اين توفيقات نتيجه همت، تلاش و احساس مسئوليت انسان‌هايي است که همواره خدمت به مردم و رضاي حق تعالي را سرلوحه کارهاي خود قرار داده‌اند.

آن اداره‌کل بنا بر احساس تعهد و درک ارزش‌هاي واقعي و با استفاده از تجارب ارزشمند مديران و کارشناسان و کارکنان خويش در چارچوب اهداف عالي دولت و رسيدن به توسعه پايدار مفتخر به کسب رتبه اول در ارزيابي عملکرد سال 90 دستگاه‌هاي اجرايي استان شده که به همين دليل همت بلند و قابليت‌هاي شايسته جنابعالي و حوزه مربوطه را در سال مزين به نام توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني ارج نهاده و توفيق روزافزونتان در جهت اعتلاي ايران اسلامي را از خداوند متعال خواستارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: