« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
رئیس دانشگاه یاسوج اعلام کرد؛
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: تمرکز این دانشگاه بر توسعه خدمات رفاهی گذاشته شد که نتیجه آن توسعه خوابگاههای ملکی و حذف خوابگاههای خودگردان بوده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛دکتر محمودرضا رحیمی در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه افزود: طی سال تحصیلی گذشته 6200 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کردند که امسال با توجه به اضافه شدن دانشجویان جدیدالورود و فارغ التحصیلان این تعداد دانشجو امسال به 6500 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال جدید تحصیلی 1760 دانشجو در این دانشگاه پذیرش شده اند، بیان کرد: از این تعداد دانشجو 1600 نفر در دانشگاه یاسوج و مابقی در دانشگاههای صنعت و معدن چرام و صنعت نفت گچساران پذیرفته شدند.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه 53 درصد دانشجویان جدید الورود این دانشگاه دختر و مابقی پسر هستند، خاطرنشان کرد: 1060 نفر از مجموع دانشجویان جدید الورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی، 479 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 56 نفر در مقطع دکترا بودند.

رحیمی تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزیهای انجام شده دانشگاه یاسوج امسال دیگر خوابگاه خودگردان نخواهد داشت بنابراین خدمات دهی به دانشجویان بهتر خواهد شد.



وی ادامه داد: طی سال جاری تحصیلی 1125 نفر دانشجویان دختر و پسر ورودی جدید متقاضی خوابگاه بودند که همه آنها در خوابگاههای ملکی دانشگاه اسکان داده شدند.


رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: این دانشگاه 13 خوابگاه ملکی با ظرفیت 2000 نفر دارد که هفت خوابگاه دخترانه و 6 خوابگاه پسرانه است.

رحیمی تاکید کرد: دانشجویان این دانشگاه در 52 کد رشته کارشناسی، 90 کد رشته ارشد و 30 کد رشته دکترا تحصیل می کنند.

وی گفت: حوزه پژوهشی دانشگاه از طرح ها، پژوهش ها و تحقیقات دانش بنیان دانشجویان حمایت می کند.

رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: تمرکز این دانشگاه بر توسعه خدمات رفاهی گذاشته شد که نتیجه آن توسعه خوابگاههای ملکی و حذف خوابگاههای خودگردان بوده است. تمام تلاش ما برای آسایش و آرامش دانشجویان است.






عکس و گزارش/صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: