« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
همایش بزرگداشت روز خانواده و گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در شهرستان لنده برگزار شد
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ همایش بزرگداشت روز خانواده و گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان با حضور مسئولین وجمع کثیری از اولیای دانش آموزان درشهرستان لنده برگزار شد.



رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده در این همایش ضمن خیر مقدم به حاضرین بااشاره به اینکه هدف اصلی اولیا و مربیان تربیت درست ورشداستعدادهای دانش آموزان است به تشریح اهداف تعلیم وتربیت پرداخت و افزود:با تعامل بیشتروهدفمندمی توان دانش آموزان وآینده سازان جامعه را به بهترین نحو تربیت نمود.



 سیف الله محمدی نسب در ادامه گفت : تنها آموزش و پرورشی بودیم که برای همه ی روستاها معلم تعیین کردیم  و در بحث پوشاک دانش آموزان برای دانش آموزان یتیم و بی سرپرست بدون اخذ بهاء پوشاک تهیه نمودیم .



در ادامه  این جلسه  امام جمعه لنده به ایراد سخن پرداخت که سخنان وی متعاقبا منتشر خواهد شد همچنین از  از مدیران مدارس برتر در امر مشارکتهای مردمی و مدرسان آموزش خانواده نیز تجلیل بعمل آمده است.


















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: