« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
آیت‌الله مؤمن:
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی‌کند، تأکید کرد: ما محکم استاده‌ایم و از کسی هم ترسی نداریم و در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات کوتاه نمی‌آییم.
به گزارش آوای رودکوف ، رسا نوشت: آیت‌الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان امروز جمعه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور سخنان مهمی را درباره شورای نگهبان بیان و تاکید کرد که این شورا در بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان این که شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی کند، تأکید کرد: ما در این شورا محکم استاده ایم و از کسی هم ترسی نداریم و اگر هر فرد یا گروهی حرفی نامربوط بزند برای خودش زده و ما وظیفه خودمان را عمل می کنیم و ملاحظه کسی را نمی کنیم.

آیت الله مؤمن قمی ادامه داد: ما در بحث بررسی قوانین مصوبه مجلس یا صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری و امثال آن جدی هستیم و کوتاه نمی آییم و و تلاش داریم به کسی هم ظلم و ستمی صورت نگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: