« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
امام جمعه لنده
بعضی ها با شعار مرگ بر آمریکا مخالف هستند و مدام انتقاد می کنند که چرا شعار مرگ می دهیم در حالیکه در دعای قدسی زیارت عاشورا بیش از 35 بار خداوند تبارک و تعالی کلمه« لعنت»را بکار برده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان  شهرستان لنده گفت :مبارزه با استکبار یک اصل قرانی است.



امام جمعه لنده افزود: ذات استکبار سلطه گری است و تعطیل ناپذیر است و مربوط به مقطع خاص و زمانی خاص نیست و از طرفی  ذات انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و سلطه ستیزی است.

حجت الاسلام محمودی اصل تصریح کرد: هدف امام خمینی (ره)از نهضت و انقلاب این بود که فریاد بزند بر سر استکبار و از جمله آمریکا و دفاع کند از مظلومان و مستضعفان عالم اما با کمال تاسف عده ای در مسیر انقلاب پشیمان شدند و حتی در بعضی جاها بروز دادند ؛ بعضی ها در تصرف لانه جاسوسی آمریکا دخیل بودند و بعدا ابراز ندامت کردند و یا از حذف شعار مرگ بر آمریکا سخن می رانند و گویا اینها بهتر از امام می دانند ! و این امام بود که اشتباه کرد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده عنوان کرد:بعضی ها با شعار مرگ بر آمریکا مخالف هستند و مدام انتقاد می کنند که چرا شعار مرگ می دهیم در حالیکه در دعای قدسی زیارت عاشورا بیش از  35 بار خداوند تبارک و تعالی کلمه« لعنت»را بکار برده است. بنابراین باید این اصل قرانی و خواسته امام (استکبار ستیزی) را که با آن عزت و سزبلندی بدست آوردیم را حفظ کنیم و لذا می طلبد تا امسال نیز ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار «مرگ بر آمریکا» را محکم‌تر و کوبنده‌تر از قبل سر دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: