« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
بزرگواری:برخی از کسانی که امروز به مدد رأفت جمهوری اسلامی در امور سیاسی فعالیت دارند و به مناصبی هم رسیده‌اند، در آن دوره ایستادگی در برابر دشمن را هجو می‌کردند و اعتقادی به افرادی همچون محسن رضایی نداشتند ولی شاید اکنون بنا به مقتضیات زمان و مهیا نبودن میدان جنگ تغییر عقیده و مسیر داده باشند!!

به گزارش اوای دنا،حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا برخی سیاسیون از اصولگرا و اصلاح‌طلب در برنامه‌های سفر محسن رضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد در رکاب وی بودند و شما حضور نداشتید، اظهار کرد: توفیق این را نداشتم که در استان باشم و احوال برادر عزیزمان جناب آقای رضایی را از نزدیک جویا شوم.

وی با بیان این‌که محسن رضایی را بهتر از همه سیاستمدارانی که در این استان نام بردید می‌شناسم، تصریح کرد: بی‌شک کسی رضایی را می‌شناسد که توفیق حضور در جنگ و جهاد را داشته باشد و فکر نمی‌کنم در میان کسانی که در زمره فعالان سیاسی استان به حساب می‌آیند بیش از من محسن رضایی را بشناسند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: من محسن رضایی را پدر جنگ و جهاد در آن دوره می‌دانم و آن‌گاه که ما در رکاب ایشان بودیم بسیاری از فعالان سیاسی امروز تشریف نداشتند.

وی در ادامه به برخی مباحث که در ادوار گذشته راجع به جبهه و جنگ از سوی پاره‌ای سیاسیون مطرح می‌شد اشاره کرد و گفت: برخی از کسانی که امروز به مدد رأفت جمهوری اسلامی و نظام در امور سیاسی فعالیت دارند و به مناصبی هم رسیده‌اند، در آن دوره ایستادگی در برابر دشمن را هجو می‌کردند و اعتقادی به افرادی همچون محسن رضایی نداشتند ولی شاید اکنون بنا به مقتضیات زمان و مهیا نبودن میدان جنگ تغییر عقیده و مسیر داده باشند!!

بزرگواری با تأکید دوباره بر لزوم احترام به همه کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: من محسن رضایی را در اردوگاه اصولگرایان می‌دانم ولی دلیل نمی‌شود که بخواهم بدون نظر بزرگان جریان اصولگرایی از جمله در جامعه مدرسین و جامعه روحانیت و بدون خرد جمعی و پیوستن به ائتلاف اصولگرایان از شخصی به صورت زودهنگام حمایت کنم.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ چیز هنوز معلوم نیست و شاید هم آقای رضایی در نهایت کاندیدای جریان اصولگرایی باشد ولی من به نوبه خود به عنوان جزئی کوچک از جریان اصولگرایی تا روز تعیین کاندیدای نهایی جریان اصولگرایی از طریق رسیدن به یک کاندیدای واحد صبر خواهم کرد و زیر بیرق کسی نخواهم رفت.

وی با تأکید بر این مطلب که بدون ائتلاف، کاندیداهای منفرد در هیچ جریانی از جمله در جریان اصولگرایی رأی نخواهند آورد و ره به جایی نخواهند برد، افزود: اما اگر اصولگرایان به وحدت حداکثری برسند و بدخواهان اجازه بدهند پیروز نهایی انتخابات به مانند چندین انتخابات گذشته هم از نوع ریاست‌جمهوری و هم مجلس، اصولگرایان خواهند بود.

گفتنی است در سفر اخیر محسن رضایی به شهرستان کهگیلویه حجت الاسلام موحد و حاج اصغر حبیبی وی را همراهی می کردند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
جناب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
0
چرا به هر کسی نیش می زنید-هاشمی-خاتمی-کروبی-فرزندشهید بهشتی-فرزند مطهری-لاریجانی-احمدی نژاد وووووو
دهشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
0
لابد منتظری ببینی کی قبول میشه که هنوز تصمیم نگرفتی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
0
[i]لابد هرکاندیدی که بخواد آراءش خراب بشه ازتومیخادکه ازش حمایت کنی.
جهان احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
0
0
من از اقای بزرگواری خواهش میکنم خط فکری و سیاسی خود را روشن کند و بگوید به کدام جریان تعلق دارد چون هواداران ایشان اکثرا حامی جبهه پایداری و دولت هستند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: