« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
استان کهگیلویه و بویراحمد طبق آمار بدست آمده رتبه رتبه اول ازدواج و پنجم طلاق را در سطح کشور دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سید محمدعلی تقوی با اعلام این خبر گفت: طی 6 ماهه نخست امسال، 8059 مورد ولادت ثبت شده است که در این زمینه رتبه پنجم کشور را کسب کرده‌ایم و نسبت به مدت مشابه پارسال3.1درصد رشد نشان میدهد.

مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد افزود:در این مدت بیشترین فراوانی نام انتخابی خانواده ها برای نوزادان پسر در کهگیلویه و بویراحمد امیرعلی و نوزادان دختر نیز فاطمه بوده است.

وی اظهار داشت : در 6 ماهه نخست سال، 1306 مورد فوت در این استان به ثبت رسیده است که نسبت به 6 ماهه سال قبل 5.4درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیماری‌های قلبی - عروقی با 38 درصد بیشترین علت مرگ و میر در این استان هستند.

تقوی ادامه داد: طی 6 ماهه نخست امسال 4821 فقره ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش داشته و در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کرده‌ایم. وی یادآور شدعلیرغم بالا رفتن سن ازدواج در استان، ولی به‌طور میانگین هرماه 804 واقعه ازدواج در استان ثبت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: وضعیت آمار طلاق در کهگیلویه و بویراحمد هنوزروند کاهشی نیافته و رتبه پنجم کشور را در این زمینه داریم و خواستار مطالعه و بررسی بیشتر این پدیده ناخوشایند در استان گردیدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: