« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
رییس کل دادگستری استان گفت:
رییس کل دادگستری استان گفت: حفاظت شبانه روزی در مناطق صعب العبور کوه های استان کاری سخت و طاقت فرساست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ؛حجت الاسلام والمسلمین مزارعی در دیدار مدیر کل محیط زیست استان اظهار کرد: هدایت پسماند و زباله های غیر بهداشتی و عفونی را که می تواند مشکلاتی برای سلامت جامعه به وجود بیاورد از مهترین اقدامات این سازمان است.

وی با اشاره به اقدامات محیط زیست استان بیان کرد: همیشه شروع کارها سخت است اما اگر سازمانی عزم خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم انجام دهد می تواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

رییس شورای قضایی استان اظهار کرد: حوزه های قضایی آماده هرگونه همکاری در رابطه با سلامت و حفاظت محیط زیست هستند، زیرا امنیت بهداشت و سلامت جامعه را از برنامه های محوری دستگاه قضایی می دانیم.

مزارعی افزود: برای پرونده های مهم شعبه ویژه داریم و اگر شما با جدیت کار کنید دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای حمایت از کارکنان خدمت گذار محیط زیست انجام خواهد داد.

 در ادامه اسدالله هاشمی، مدیر کل محیط زیست استان با تقدیر از حمایت های دستگاه قضایی استان از سازمان متبوع خود گفت: پاک دستی و سلامت را در اداره کل محیط زیست در اولویت کاری ام قرار دادم و همچنین این همه حمایت دستگاه استان را مایه دلگرمی می دانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: