« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
بهبهان
با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان کارگاه آموزشی کار گروهی ویژه روسا و معاونین ادارات شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ این کارگاه  دو ساعته در قالب دانش افزایی مدیریت اداری و با هدف تقویت فرهنگ روحیه کار تیمی ،شیوه صحیح پیاده سازی و پیشبرد اهداف سازمانی برگزار شد.

 مهندس عدالت  رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ،کار گروهی را از نیازهای اساسی جامعه امروز بر شمرد و خواستارآن شد که ادارت شهرستان در این زمینه پیشرو و الگو باشند.



وی گام نخست در رسیدن به کار گروهی خوب را تقسیم کار عنوان نمود و ایجاد و تقویت مداوم انگیزه در بین کارکنان سازمان را ضروری دانست  و  آن را مهم ترین نقش در تداوم و انسجام یک تیم دانست.

در ادامه دکتر صالحی ویسی عضو هیات علمی دانشگاه و به عنوان مدرس کارگاه با بیان ریشه های اساسی دین مبین اسلام در قرآن و احادیث با پخش کلیپ های آموزشی کار تیمی را نیاز جامعه و به ویژه شهرستان بهبهان عنوان نمود.



وی با تعاریف مختلف از کار تیمی ، به مثالهای عملیاتی از این موضوع  در دنیای امروز برای حضار پرداخت و به بیان تفاوت های کار گروهی و کار تیمی اشاره نمود و با بیان برخی مشکلات سطح شهر و مثال های عینی از آن ها با حضار به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ایشان در پایان کارگاه ، برای بررسی نمونه عملیاتی اشاره به راه اندازی مرکز جوار دانشگاهی کردند و در همین رابطه بازدیدی از بخشهای مختلف این مرکز صورت گرفت .



صالحی ویسی به  برنامه ریزی جهت آموزش فنی حرفه ای به میزان 8500 نفر ساعت تا پایان سال در این مرکز اشاره کرد که در استان و جنوب کشور در حال الگو شدن می باشد و ابراز امیدواری کرد که مدیران ادارات از ظرفیت های موجود در دانشگاه جهت توسعه شهری و ادارات استفاده نمایند که این پیشنهاد با استقبال مواجه گردید و مقرر شد ادارات فرصت‌های موجود را جهت توسعه بخشهای خود از طریق دانشگاه پیگیری نمایند.

قابل ذکر است به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی گواهی فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: