« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کهگیلویه
عدل هاشمی پور :اولویت اول کار مدیران استان و نخبگان علمی و فرهنگی استان در شرایط فعلی کمک به توسعه استان است و نه تغییر نام استان
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،عدل هاشمی پور طی یاداشتی در واکنش به تغییر نام استان نوشت:
با تغیير نام استان كدام يك از دردهاي مردم درمان ميشود 
آيا اين مقوله از ضروريات است كه فرصت هاي طلايي را هزينه آن کنیم.
اولويت اول كار مديران سياسي و اجرايي و نخبگان علمي و فرهنگي استان عوض كردن نام استان نيست زیرا در اين موقعيت زماني ميطلبد كه همه دلسوزان به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد بپردازند و فراموش نكنيم كه با تغیير نام استان كمكي به توسعه يافتگي  و رفع مشكل بيكاري جوانان، حاشيه نشيني، طلاق و اعتياد نمی شود. ولذا تمام مديران، دست اندركاران و همه كساني كه دلشان براي مردم استان ميسوزد بايد صرفاً به شاخص هاي توسعه فكر كرده و با تلاش دلسوزانه و صادقانه در جهت يك توسعه پايدار دين خود را به مردم ادا نماييم. وليكن به اعتقاد حقير تغیير نام استان را به زمان ديگري واگذار كنيد و همانطور كه اشاره شد به دغدغه هاي اصلي و اساسي مردم بپردازيم، به يقين اگر همه جريان ها، دسته ها، گروها، فكرها و نخبگان در عرصه هاي مختلف با هم يكدست شوند طي يك برنامه كوتاه مدت و ميان مدت و بلند  مدت و با رعايت اولويت ها و با استفاده از اصول مهم و حياتي ارتباطات، فن آوري و اطلاعات ميتوانيم بر مشكلات موجود غلبه پيدا كنيم  و مردم را از وضعيت موجود رهايي بخشيم.

              عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: