« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
یاسوج
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهدای اعضای بدن جوان 29 ساله در یاسوج به زندگی شش بیمار حیات دوباره بخشید .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،  دکتر "پرویز یزدانپناه" افزود: مرحوم شهرام مندنی پور، از اهالی روستای نره گاه از توابع یاسوج به دلیل سانحه تصادف، دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود که پس از تشخیص پزشکان، خانواده مهربان و نوعدوست وی با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند . 

وی بیان کرد: پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم " شهرام مندنی پور " تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و کلیه ها، کبد، پانکراس و قرنیه های نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد . 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تقدیر از نیت خداپسندانه خانواده مرحوم مندنی پور که منجر به حیات تازه ی 6 بیمار شد، خاطرنشان کرد: این هفدهمین مورد اهدای عضو استان در سال جاری بوده که اعضای بدن وی به بیماران نیازمندان اهداء می شود . 

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن قدردانی از مردم استان که در این زمینه همواره پیشگام بوده اند، با تقدیر از نیت خداپسندانه خانواده مرحوم مندنی پور از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کردند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: