« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
امام جمعه کنگان گفت: دو قطبی شدن آفت بزرگی است که باید با هوشیاری مانع از تحقق آن شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی افزود: هرآنچه باعث حاشیه سازی و برهم زدن همدلی و وحدت در جامعه شود بجد باید پرهیز شود.
وی با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب به فرمان امام راحل ، اظهارداشت: تفکر بسیجی نیاز امروز کشور است و هفته بسیج نیز فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن این فرهنگ و تفکر است.
محمودی با بهره گیری از فرمایشات رهبر فرزانه و بسیجی انقلاب ، پیشرو بودن در تمام عرصه های اساسی زندگی را بهترین تعبیر از بسیج و بسیجی دانست و گفت: شاخصه اصلی بسیجی واقعی ولایتمداری است.
خطیب جمعه کنگان اضافه کرد: بسیج مظهر مردم سالاری دینی و متکی بر بصیرت است .
وی با بیان اینکه امروز به فضل الهی بسیج پرچمدار ولایت است ادامه داد: بسیجیان با بصیرت در روزهای حساس از انقلاب دفاع کردند و نگذاشتند دشمن به نقشه شوم خود جامه عمل بپوشد.
محمودی در بخش دیگر با اشاره به سفر مدیر انقلابی و جهادی بنیاد مستضعفان کشور به کنگان و حل مشکل چندین ساله مردم این شهر افزود: واگذاری اسناد زمین ها به اقشار آسیب پذیر در شهرستان کنگان ، روح امید را در مردم زنده و خط بطلانی بر اندیشه بدخواهانی کشید که سعی کردند نظام دینی را زیر سوال ببرند.
نکوداشت یاد و خاطره فقیه و مرجع عالی مقام آیت الله موسوی اردبیلی (ره) ، تجلیل از شخصیت انقلابی خانم دباغ و نیز شهدای مدافع حرم از دیگر فرازهای خطبه های نماز جمعه کنگان بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: