« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
سایت فیفا سالروز تولد علیرضا منصوریان را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سایت فیفا در پیام هفتگی خود که روزهای یکشنبه منتشر می‌کند، تولد علیرضا منصوریان هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی حال حاضر استقلال را تبریک گفته است. سایت رسمی فیفا در این پیام آورده است:

علیرضا منصوریان عضو تیم ملی ایرانی بود که بعد از 20 سال غیبت در جام های جهانی، در مسابقات جام جهانی 1998 حضور داشت و در دو بازی برای تیم ملی به میدان رفت. منصوریان در سال 1996 به عنوان یک هافبک اثر گذار به تیم ملی ایران در کسب رتبه سوم جام ملتهای آسیا کمک کرد. ضمن این که منصوریان با استقلال دو قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورده است.

منصوریان در دوران بازی گری خود در لیگ سنگاپور پیراهن بالستیر و گیلانگ یونایتد، در یونان پیراهن اسکودا و آپولون و در آلمان نیز پیراهن سن پائولی را بر تن کرده است. او در نفت تهران سرمربی گری کرده و هم اکنون نیز سرمربی استقلال تهران است.

سایت رسمی فیفا در پیام هفتگی خود، در کنار علیرضا منصوریان سرمربی محبوب استقلال، تولد گری لینه کر و رونالد نیلسون را نیز تبریک گفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: