« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
رییس فدراسیون فوتبال گفت:در فوتسال و فوتبال ساحلی می توانیم به فدراسیون فوتبال ارمنستان کمک کنیم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از کاپ،مهدی تاج امروز پس از دیدار با روبن هایراپتیان،رییس فدراسیون فوتبال ارمنستان و امضا تفاهم نامه همکاری اظهار داشت:از مسولان فدراسیون فوتبال ارمسنان تشکر می کنم.ما تفاهم نامه های مشابهی با هلند،کره جنوبی و ژاپن داشته ایم.من به نتایج امضا تفاهم با ارمنستان بسیار خوش بین هستم زیرا فقط یک ساعت بین کشور ما با این کشور فاصله است.تیم ملی ایران اخیرا در ارمنستان اردوی خوبی برگزار کرد و من به برگزاری کمپ های بعدی در ارمنستان خوش بین هستم.


وی درباره موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی گفت:ما در ایران 80 میلیون جمعیت داریم که 10 میلیون با فوتسال درگیر هستند.به طور حتم در فوتسال و فوتبال ساحلی می توانیم به فدراسیون فوتبال ارمنستان کمک کنیم.


رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره حضور بازیکنان ارمنی در فوتبال ایران بیان داشت:وقتی لئون استپانیان و آرمناک پطروسیان در فوتبال ایران حضور داشتند من مدیر باشگاه آنها بودم.این دو بازیکن سال ها بهترین ها بودند.به طور حتم خوشحال می شویم باز هم بازیکنان ارمنی به ایران بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: