« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
محموداحمدی نژاد از افراد كم نظیر در جهان امروز است كه فكر و سیاست وی جلوتر از زمان حركت می كند و قاطعانه در مقابل جنایات نظام های امپریالیستی ، صهیونیستی و نظام سرمایه داری كه بر ملت ها روا می شود، مبارزه علنی دارد..

 

 

بلگراد – 'دراگوسلاواكوپریویتسا' نویسنده كتاب رییس جمهوری اسلامی ایران، گفت: محمود احمدی نژاد سیاستمداری شجاع و كم نظیر است كه به لحاظ فكری و سیاسی جلوتر از زمان حركت كرده و قاطعانه با نظام های امپریالیستی ، صهیونیستی و سرمایه داری مبارزه می كند.
اوای دنا-دراگوسلاوا كوپریویتسا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بلگراد، گفت : شجاعت و صراحت سیاسی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران و مبارزات وی برای تمامی ملت های جهان جهت اجرای عدالت، بزرگترین انگیزه وی برای نوشتن كتابی پیرامون این شخصیت سیاسی كم نظیر در جهان است.
وی افزود: جهان امروز شاهد حركت های سیاسی نامتعارفی است كه در تضاد با زندگی بشریت و اصول حقوقی است كه به نام دمكراسی و با سیاست های امپریالیستی ، صهیونیستی و سرمایه داری هدایت می شود.
این نویسنده و خبرنگار برجسته صربستانی، اظهار داشت : خون هایی كه در جهان امروز توسط امپریالیسم بین الملل و صهیونیستها ریخته می شود ، مطمئنا چند برابر خون قربانیان و مردم بی گناه در زمان كمونیسم و نازی ها ست .
وی با اشاره به اینكه تعداد قربانیان جنایات جنگی زمان كمونیسم و هیتلر نازی حدود 150 میلیون نفر تخمین زده می شود، تاكید كرد: طرح های امپریالیستی ، صهیونیستی و حمایت از نظام سرمایه داری كه سعی می شود با زور بر تمامی جهان تحمیل شود، موجب قربانی شدن میلیون ها نفر از مردم بی گناه در جهان شده است.
وی با تاكید صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران گفت : ویروس رایانه ای Stasxnet از طرف سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی 'موساد' و سیا' با هدف متوقف كردن نیروگاه هسته ای بوشهر ساخته شده بود كه اهداف صلح آمیز دارد.
وی در این راستا افزود: به نظر من ساختن این ویروس، بزرگترین جنایتی است كه در جهان امروز اتفاق افتاده زیرا در حقیقت امپریالیسم جهانی همین ویروس ویرانگر است كه بطور دروغین در لوای دمكراتیك در حال اجرای نقشه های شوم استعماری در این جهان هستی است.
این نویسنده كه تاكنون شش كتاب را به تحریر در آورده است، ارزش های دمكراتیكی كه غرب مدعی آنهاست به كیسه نایلونی پوسیده تشبیه كرد.
وی با اشاره به جنبش تصرف وال استریت و گسترش آن در اكثر كشور های اروپایی ، ادامه داد: هدف امپریالیسم و صهیونیسم و نظام سرمایه داری تنها تسخیر اقتصادی جهان نیست، بلكه از نقطه نظر ایدئولوژی نیز خواهان تسخیر جهان هستند.
وی به انگیزه خود در نوشتن كتاب با عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، اشاره كرد و گفت: محمود احمدی نژاد از افراد كم نظیر در جهان امروز است كه فكر و سیاست وی جلوتر از زمان حركت می كند و قاطعانه در مقابل جنایات نظام های امپریالیستی ، صهیونیستی و نظام سرمایه داری كه بر ملت ها روا می شود، مبارزه علنی دارد.
وی در این راستا افزود: احمدی نژاد نه تنها برای ملتش، بلكه برای تمامی ملت های آزاده جهان مبارزه می كند.
وی تاكید كرد: آقای احمدی نژاد با شجاعت و صداقت تمام با بی عدالتی هایی كه در جهان امروز اتفاق می افتد، مبارزه می كند و صحبت هایی را كه برخی از سیاستمداران جهان از بیان آن واهمه دارند،به صراحت و با صدای بلند به گوش مردم جهان می رساند.
این خبرنگار صربستانی كه چاپ قسمت اول از هفتمین كتابش پیرامون شخصیت سیاسی محمود احمدی نژاد در شرف اتمام است، گفت:

سفر به ایران و گفت وگو با رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یك نویسنده به رویایی برای من تبدیل شده است.
وی كه فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است، بیش از 20 سال فعالیت خبری داشته و بعد از چاپ اولین كتابش در سال 2001 میلادی به تدریج از حرفه خبرنگاری به نویسندگی رو آورده است.
آخرین كتاب این نویسنده صربستانی كه در سال 2010 به زیر چاپ رفته است، در خصوص شخصیت سیاسی 'فیدل كاسترو' رهبر كوبا است.
وی از پایان سال گذشته تصمیم گرفت كه كتابی را در خصوص شخصیت سیاسی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به رشته تحریر در آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: