« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول سلامت باید ادامه یابد اما برای ادامه آن باید منابع بیمه ای و اعتبارهای لازم را در هر استان برای دانشگاه های علوم پزشکی مشخص و براساس آن برنامه ریزی کنیم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، سیدحسن هاشمی در سومین نشست هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، تاکید کرد: تا مساله بیمه ها درست نشود کار سلامت بهبود نمی یابد.
وی تصریح کرد: کسی که می خواهد در حوزه بهداشت و درمان خرجی کند باید منابع اعتباری نیز در اختیار او باشد.
وزیر بهداشت گفت: در مقوله تحول سلامت باید به سراغ طرحی که وزارت بهداشت داده است، برگردیم.
هاشمی به مشکلات حوزه بیمه اشاره کرد و افزود: نمی توانیم دفترچه بیمه را به تمام اقشار مردم با هر درآمدی بدهیم. همچنین نمی توان بدون داشتن بیمه خطرپذیر، منابع لازم را تامین کرد.

وزیر بهداشت همچنین گفت: بر اساس قانون تامین اجتماعی، سهم درمان، 9 بیست و هفتم حقوق و دستمزد کارگران است که 7 بیست و هفتم آن مربوط به هزینه‌های جاری و 2 بیست و هفتم مربوط به زمان مستمری‌بگیری است.
هاشمی افزود: موفقیت دشمنان ما این است که میراث گرانبهای انقلاب را از ما بگیرند؛ امام راحل تلاش کرد تا ثابت کند دولت و مردم از جنس یکدیگر هستند.
وی یادآور شد: یکی از موفقیت کشورهای پیشرفته و توسعه یافته این است که مردم در رفاه باشند زیرا رفاه اجتماعی اساسی ترین رکن بهداشت و درمان است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: