آوای رودکوف: البته با مشاهده چنین واکنشهایی از سوی سیری، بسیاری تصور کردند که شرکت اپل و نینتندو در پی انتشار سوپر ماریو ران بر روی سیستمعامل آی او اس، چنین همکاریهایی را نیز در نظر گرفتهاند. از سویی دیگر به نظر میرسد به جای بازاریابی نینتندو در فروشگاه اپاستور، با پاسخ سریع سیری به سوالاتی پیرامون این بازی، یک نوع تبلیغات بزرگتر نیز انجام گرفته است. به هر حال سیری برای بازیکنان آشنایی کاملی درباره سوپر ماریو ران به دست میدهد و یک ماجراجویی بزرگ را برای آنان فراهم خواهد آورد.
super-mario-run-siri-response
هنگامی که پرسشی مربوط به اینکه آیا سوپر ماریو ران را دوست دارد، از سیری پرسیده میشود این دستیار صوتی پاسخی اضافی داده و میگوید "وقت ماریو است”. این موضوع نشان میدهد که رابطه اپل با نینتندو بسیار خوب بوده که سیری این گونه پاسخهایی درباره سوپر ماریو ران ارائه داده و بازیکنان را تشویق به انجام آن میکند.
نینتندو قصد داشته با سوپر ماریو ران بازیکنان تلفنهای هوشمند را به سمت عناوین خود بکشاند و به گونهای سلطه در بازار بازیها داشته باشد. حتی این شرکت ژاپنی بر اساس بازیهای خود فیلم و سریالهایی نیز ساخته و این حرکت نشان دهنده عملکرد بزرگ نینتندو است.
سوپر ماریو هماکنون در iOS قابل بازی بوده و سال 2017 نیز برای اندروید منتشر میشود.
عضویت در خبر نامه