« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت:حدود 250 موسسه در آمریکا تنها مخصوص برنامه‌ریزی جنگ نرم و غلبه بر ایران هستند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، شیرعلی خرامین در جلسه و کارگاه عفاف و حجاب بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تخریب خانواده و جوانان هدف اصلی دنیای غرب و دشمنان اسلام از ترویج بی‌حجابی است.

 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، شهادت و انتظار را دوبال پرواز مسلمانان بیان کرد و افزود: دشمنان خودشان اقرار کرده‌اند که تا این دو بال از مسلمانان گرفته نشود نمی‌توان بر آنها چیره شد.

وی رهبری فرزانه، قدرتمند و هوشیار را از دیگر عوامل مهم در مقابله با دشمن عنوان کرد و بیان داشت: جمهوری اسلامی با اقتداری که دارد تبدیل به یک الگو برای دیگر نهضت‌های آزادی‌خواه شده است.

مدرس کارگاه عفاف و حجاب در یاسوج با بیان اینکه دشمن طی این 37 سال تمامی ابزارها و عوامل رابرای انحراف و تخریب ما به کار گرفته است، افزود: دشمن تاکنون نتوانسته از طریق جنگ سخت و نیمه‌سخت بر ما مسلط شود.

خرامین، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را از دیگر ابزار و نقشه‌های دشمن برای غلبه و سلطه بر کشور و جوانان ما بیان کرد و یادآور شد: دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه مبارزه و تخریب یک ملت گرفتن ارزش‌ها و باورهای آن ملت است و از همین طریق اقدام کرده است.

بسیجی، روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه حدود 250 موسسه در آمریکا تنها مخصوص برنامه‌ریزی جنگ نرم و غلبه بر ایران هستند، گفت: بنیادی با 490 متخصص در این کشور وجود دارد که با جدیت بر روی موضوعات جامعه‌شناختی، روانشناسی و سیاسی در ایران کار می‌کنند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با اشاره به تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان، گفت: در حال حاضر 215 شبکه فارسی زبان در حال فعالیت هستند که حدود 150 شبکه از آنها فیلم‌های خانوادگی برای بیرون کشیدن زن از خانه، ترویج فساد و فحشا، توسعه خیانت به همسر و خانواده را آموزش می‌دهد.

دکتر خرامین، نوجوانان و جوانان را قشر آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: بزرگترین آسیبی که در حال حاضر جوانان ما را تهدید می کند اعتیاد، طلاق و ترویج بی‌اعتمادی میان زوجین و جوانان است.

این مسوول با تاکید بر توجه به ارزش‌های اسلامی و حمایت از ولایت فقیه، گفت: بسیجیان امروز افسران جنگ نرم بوده و باید پشت سر مقام معظم رهبری با حرکتی انقلابی از ارزش‌ها، اعتقادات و آرمان‌های اسلامی و ایرانی دفاع کنند.

ایشان ، رواج بدحجابی و بی‌حجابی را نقشه‌های سیاسی دشمن بیان کرد و یادآور شد: مسوولان، هنرپیشه‌ها، هنرمندان، بازیگران، حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها می‌توانند در توسعه اهداف انقلاب و مقابله با جنگ نرم گام‌های موثری بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: