« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
گزیده ای از خطبه ها
ارتباط با غرب ،اعتماد به امریکا ، سبک زندگی و پوشش ظاهری ، وحدت و برادری،فضای مجازی ؛ از جمله موضوعاتی بودندکه خطیبان جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداختند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، ارتباط با غرب ،اعتماد به امریکا ، سبک زندگی و پوشش ظاهری ، وحدت و برادری ، فضای مجازی ؛ از جمله موضوعاتی بودندکه خطیبان جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداختند.

امام جمعه یاسوج: تفکر اتکا به غرب عقلانی نیست

حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌ اصغر حسینی در خطبه های نمازجمعه گفت: کسانی که فکر می کنند  ارتباط با غرب منفعت دارد سخت در اشتباه هستند.

وی افزود: غرب هیچ گاه منفعت اسلام را نمی خواهد و همیشه از دید استثمار ملت ها به کشورهای اسلامی می نگرد، بنابر این چگونه می شود به چنین تفکری اعتنا کرد.

امام جمعه چرام: لیبی و قذاقی به خاطر اعتماد به آمریکا ضربه خوردند

 حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار، در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر چرام گفت:قبل از انقلاب، قانون کاپیتولاسیون در این مملکت جاری می‌شد، نفت و صنایع را به غارت می‌بردند و این نتیجه صلح با آمریکا بود اما بعد از انقلاب، ملت آزاده‌ای شدیم که خودمان تصمیم می‌گیریم.

خطیب جمعه چرام، افزود : تفکر انقلابی می‌گوید باید اقتصاد مقاومتی را دنبال کرده و به آمریکا اعتماد نکنیم، هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه آن را خواهد خورد، کما آنکه لیبی و قذاقی به خاطر اعتماد به آمریکا ضربه خوردند.

امام جمعه لنده :تغییر سبک زندگی و پوشش ظاهری زنگ خطری است برای خانوادها

حجت الاسلام محمودی‌اصل امام جمعه لنده در بخشی از خطبه های امروز نماز جمعه این شهر  به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان اشاره و تصریح کرد: اگر زن‌های انسان ساز را از جوامع اسلامی بگیرند شکست ملت‌ها حتمی خواهد بود.

وی افزود: تغییر سبک زندگی و پوشش ظاهری از جمله دستاوردهای فرهنگ غرب در کشور بوده که زنگ خطری برای خانواده‌های دینی و مذهبی ما نیز به شمار می‌رود.

امام جمعه دنا:مشکلات کشور در سایه وحدت قابل حل است

خطیب جمعه سی سخت گفت: مشکلات کشور در سایه وحدت قابل حل است و این که سران کشور اختلاف داشته باشند مشکلی حل نمی شود.

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد افزود: اگر مسوولان بلند پایه اختلاف داشته باشند موجبات یاس مردم فراهم می آید .

امام جمعه باشت:فضای مجازی در جلسات مدیران نیز نفوذ کرده

امام جمعه باشت در بخشی از سخنان خود به محاسن و معایب فضای مجازی اشاره کرد و اولین ضرر فضای مجازی را، اتلاف وقت دانست و افزود : در آماری که دیدم هر نوجوان و جوان ایرانی روزانه 9 ساعت از وقت خود را در فضای مجازی سپری می کند، این یک خطر است، مگر ما چقدر زمان داریم که 9 ساعت از 24 ساعت شبانه روز را اینگونه صرف کنیم.

حجت‌الاسلام عبد‌الرحیم عبودی اظهار داشت: الان در بیشتر خانه ها هر نفر یک گوشی دارد وهرکس سرگرم گوشی خودش است، این موارد به جلسات اداری که در آن باید تصمیمات مهمی برای زندگی مردم گرفته شود نیز سرایت کرده است که باید کنترل و مدیریت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: