« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اشراف ایجاد شده در استان تا کنون بیش از ۶۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش با 11 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته توسط نیروهای انتظامی کشف شده است.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، سرهنگ مهدی انصاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخیر 4 باند مواد مخدر متلاشی و از آنان 649 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 3 تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است که در این مدت شاهد افزایش کشف مواد مخدر هستیم.

سرهنگ انصاری افزود : از ابتدای سال 95 تاکنون در زمینه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف خودرو حامل مواد مخدر به ترتیب 11 و 35 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مواد مخدر کشف شده از محورهای جنوبی وارد استان و قصد حمل به سایر استان‌ها را داشتند که با تحت نظر قرار گرفتن و هوشیاری پلیس به دام افتادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: