« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
گزیده ای از خطبه ها
بد عهدی آمریکا ،مراسم ترحیم آیت الله هاشمی ، تلاش دشمنان برای اغتشاش ، برجام و مشکلات بیکاری و تورم ؛ از جمله موضوعاتی بودندکه خطیبان جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛   بد عهدی آمریکا ،مراسم ترحیم آیت الله هاشمی ، تلاش دشمنان برای اغتشاش ، برجام و مشکلات بیکاری و تورم ؛ از جمله موضوعاتی بودندکه خطیبان جمعه این هفته استان کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداختند.


امام جمعه یاسوج: مسئولان کشور  به بد عهدی آمریکا واقف هستند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج  با بیان اینکه هم اکنون مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، هیئت مذاکره کننده، رئیس شورای امنیت ملی به بد عهدی آمریکا واقف هستند عنوان کرد: هنوز عده‌ای در کشور خور را به بی‌خیال و خواب زده‌اند و سعی می‌کنند چشم خود را بر روی حقایق بسته و عدم وفای عهد آمریکا بد پیمان و جنایتکا را توجیه می‌کنند.

امام جمعه گچساران : افرادی در محافل ترحیم هم به دنبال تسویه حساب شخصی هستند

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گچساران گفت : آیت‌الله هاشمی متعلق به نظام و رهبری بود و متعلق به جناح خاصی نبود.

امام جمعه گچساران در ادامه افزود : در جلسه ترحیم رسم بر این است انسان از معاد صحبت کند اما افرادی در محافل ترحیم هم به دنبال تسویه حساب شخصی هستند.

حجازی تاکید کرد: انسان باید همواره از خدا بترسد و تلاش برای ایجاد نفاق و فتنه در جامعه نکند و به دروغ نگوید ما مطیع رهبریم و در عمل مطیع رهبر نباشد.


امام جمعه دهدشت:از صدا و سیما و مردمی که مراسم ترحیم برگزار کردند تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ضمن تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ایشان مسؤولیت‌های حساسی در کشور بر عهده داشته و خدمات ارزنده‌ای قبل و پس از انقلاب ارائه داده است.

وی با اشاره به تشییع باشکوه این عالم مجاهد تصریح کرد: به رغم تلاش دشمنان برای اغتشاش در این مراسم اما با همراهی خانواده آن مرحوم و حضور باشکوه مردم مراسم خوبی برگزار شد.

امام جمعه دهدشت افزود: از همه مردمی که مراسم ترحیم برگزار کردند، صدا و سیما و از خانواده ایشان تشکر می‌کنم.


امام جمعه لنده : امید بستن به برجام مشکلات بیکاری و گرانی و ... را حل نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز حماسه 19 دی‌ما اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به عوامل اقتدار انقلاب اشاره فرمودند و معرفت دینی، رشد علمی، حفظ عزت ملی و اقتصاد مقاوم را مهمترین این عامل دانستند.

محمودی‌اصل یادآور شد: مسؤولان کشور باید از هرگونه اقدامی که باعث خدشه‌دار شدن در اقتدار و عزت ملی شود خودداری کرده و اقتصاد کشوری را به گونه‌ای مقاوم کنند با حداکثر تحریم‌ها هم خدشه‌دار و دچار تزلزل و سستی نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش عمده مشکلات جامعه به قوت خود باقی بوده و با حرف زدن کار درست نمی‌شود خاطرنشان کرد: امید بستن به برجام مشکلات بیکاری و گرانی و ... را حل نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: