« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵
با مردم دیار پاک ایل طیبی صادقانه برخورد کنید تا با شما صادق باشند...

 

 

اوای دنا- مهدی گلالی تراب: باز هم همان شگردهای قدیمی، داستان روباه و زاغ را بیاد داری، انجا که روباه مکار , زاغ ساده لوح را فریب می دهد و تکه پنیر را از او می گیرد. خوب بیاد دارم. من با این داستان در کتابهای ابتدایی زندگی کردم.

راستش را بخواهید سرنوشت شهر من بی ربط به این داستان نیست. روی سخنم با شماست دوست من ! بازهم سایتهای استان در سناریویی از قبل تعیین شده اقدام به انتشار خبر شهرستانی لنده کرده اند.

بگذارید این سناریو را با هم مرور کنیم و در پایان چند سوال از شماها داشته باشیم. سالهاست که این خبرها مردم لنده را ناراحت می کند.

شاید شماها فکر کردید که با اعلام خبر شهرستانی لنده مردم این شهر برایتان کف و هورا می زنند.

هنوز یادمان نرفته که چطور حق این مردم را در ورای مسائل پشت پرده ،لگد مال شد . شماهایی که هر روز دم از شهرستانی لنده می زنید مردم لنده را چه فرض کرده اید؟ متن خبری که الان بر روی بعضی از سایتها منتشر شده است دارای ابهاماتی است. این خبر ابتدا از شهرستانی قریب الوقوع می گوید و در ادامه یاداور می شود که اگر امسال نشد حتماسال آینده و..! اقایان. مگر منتی بر ما دارید که از شهرستانی لنده می گویید ؟مگر مردم لنده فرزندانی که صادقانه در تلاش برای به دست اوردن حقشان هستند را فراموش می کنند ؟ هنوز دلیر مردان ایل طیبی یادشان نرفته که چطور به زور وقدرت سیاسی عده ای حقشان را گرفته اند و به جایی دیگر تحویل داده اند؟شماهایی که از پیگیری مداوم نماینده ما در مجلس شورای اسلامی برای شهرستانی لنده نوشتید حتما می دانید که دراین دوره چند طرح عمرانی در لنده افتتاح شد ؟

دوستان من!  بگذارید ادامه داستان را برایتان بازگو کنم. بعد از چند مدتی روباه به فکر گول زدن زاغک افتاد. اما زاغک در کمال خونسردی به او گفت آن موقع که مرا گول دادی دوم ابتدایی بودم و حالا من مردی شدم و دیگر گول نمی خورم.

اقایان. به خدا منتی برما ندارید. مگر می خواهید دوباره سابقه لنده را برایتان بازگوکنم. از بخش ثلاث چه بنویسم. انچه امروز موجب شده است که عده ای در وزارت کشور به فکر شهرستانی لنده باشند بی شک صدای مردان غریب و گمنامی است که درراهروهای وزارت کشوربه دنبال حق ضایع شده خود هستند. شما را به خدا اگر این خبر صحت هم داشته باشد؛ شهرستانی را مصادره نکنید. مگر قرار نبود شهریور ماه خبرهای خوشی به مردم لنده اعلام کنید ؟

مگر گناه این مردم چه بود که امروز باید برای به دست اوردن حق خود خون دل بخورند ؟

دیگر در شهر لنده برای کسی فرش قرمز پهن نمی کنند ؟

اقایان . این مردم ازمون خود را پس داده اند. دوران تبلیغات با هیاهوهای سیاسی به سر امد ؟ صدای اعتراض مردم شهر غریب را نمی شنوی ؟ خوب گوش کن . همه شنیده اند شما چرا نمی شنوی ؟

به طراحان این سناریوی تکراری عرض می کنم که سناریوی تبلیغاتی شما قطعا در انتخاب مردم لنده تاثیری نخواهد داشت؟ با مردم دیار پاک ایل طیبی صادقانه برخورد کنید تا با شما صادق باشند. شما شهرستانی را به ما هدیه نمی کنید که اگر این کار را انجام دهید بی شک اسم ان را به دست آوردن حق و خدمات نظام جمهوری اسلامی می گذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: