« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری عنوان شد؛
جشن نیکوکاری امسال از روز چهارشنبه 18 اسفند ماه با صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس استان با حضور دانش آموزان و اولیاء و مربیان آنان آغاز می شود.


پایگاه خبری آوای رودکوف : جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری استان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و نمایندگانی از ادارات عضو از جمله صدا و سیمای مرکز استان، بسیج، سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش در کمیته امداد استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، گفت: کمیته امداد هر ساله در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برای جمع آوری کمک های مردمی جهت کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می کند.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات کمیته امداد این جشن در سطح استان نهادینه شده، افزود: منابع موجود در کمیته امداد با توجه به نیازهای زیاد مددجویان محدود است و بدون حضور و مشارکت خیرخواهانه مردم نمی توانیم مایحتاج نیازمندان را فراهم کنیم.

محبی به مناسبت های محتلف در کمیته امداد اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، بحث حامی یابی برای ایتام را داریم و در ماه محرم و صفر نذورات مردمی را به نیازمندان اختصاص می دهیم و در فصل بازگشایی مدارس نیز جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه نگاه کمیته امداد تحولی است و آسیب شناسی لازم انجام شده، افزود: تغییر و تحولاتی در برگزاری جشن های کمیته امداد به وجود آمده که به سراغ دهک های بالای درآمدی جامعه برویم و تعداد پایگاهها را کم کرده و ارتباط چهره به چهره با خیران و ثروتمندان را بیشتر می کنیم و نیازمندی های  کمیته امداد درخصوص افراد بیمار، تعداد جهیزیه پشت نوبت،نیاز به مسکن واشتغال و سایر موارد را به جامعه ارائه می کنیم.

محبی افزود: در جشن نیکوکاری امسال تلاش می کنیم که از ظرفیت موسسات خیریه (12 موسسه خیریه با کمیته امداد استان همکاری دارند) مراکز نیکوکاری، پایگاههای مقاومت بسیج ، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و به خصوص صدا و سیمای مرکز استان نهایت استفاده را برای کمک به نیازمندان ببریم.
وی با بیان اینکه بعضی از کمک های مردمی را از طریق سامانه  #8877* جمع آوری می کنیم، اظهار کرد: تعدادی پایگاه جشن در مدارس ، سطح شهر و میعادگاههای نمازجمعه کمک های مردمی جشن نیکوکاری امسال را جمع آوری می کنند.

وی به توزیع 90هزار پاکت و قلک احسان دانش آموزی در استان اشاره کرد و گفت: به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزان 50 هزار قلک احسان دانش آموزی بین مدارس استان توزیع شده و 40 هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک های جشن نیز در استان توزیع می شود.

محبی با یادآوری اینکه سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل جشن نیکوکاری جمع آوری شد، گفت:  بالاترین میزان جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته در شهرستان گچساران بود، امیدواریم که با اقدامات انجام شده و تبلیغات صورت گرفته در این زمینه امسال این مقدار به صورت قابل توجهی افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال از روز چهارشنبه 18 اسفند شروع می شود که زنگ جشن نیکوکاری در مدارس و با حضور اولیاء و مربیان دانش آموزان به صدا در می آید.

وی افزود: پنج شنبه 19 اسفند ماه برنامه سراسری و استقرار پایگاههای ثابت و سیار در سطح شهرستان های استان را داریم که فراخوان اصلی در این روز انجام می شود و روز جمعه نیز میعادگاههای نماز جمعه محل جمع آوری کمک های مردمی خواهد بود.

در پایان این نشست هز یک از نمایندگان ادارات شرکت کننده در جشن به ارائه نظرات خود در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر جشن نیکوکاری پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: