« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
حادثه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد سمند با لیفان یک کشته و 5 نفر مصدوم در پی داشت.
آوای رودکوف : روابط عمومی اورژانس استان جلال پوران فرد گفت: طی گزارش تلفنی این تصادف در ساعت۱۸ و 47 دقیقه سه شنبه، 12 بهمن ماه بین دو دستگاه خودروی سواری سمند با لیفان در محدوده تونل های ۴ و ۵ محور "یاسوج _بابامیدان" رخ داده است.

وی افزود: با توجه به تعداد و وضعیت مصدومین حادثه بلافاصله پایگاه‌های جاده ای آب سفید و دشتروم، منطقه سه شهری جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: متاسفانه راننده لیفان آقایی ۴۷ ساله به علت شدت ضربه در دم فوت و پنج نفر مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی از قبیل  کنترل خونریزی و اتل بندی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

پورانفرد تصریح کرد: با حضور به موقع تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و اقدامات و کمک های اولیه درمانی خوشبختانه حال پنج مصدوم رضایت بخش اعلام شده است .

وی اضافه کرد: از مردم استان خواهشمندیم در موقع حوادث و تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ خونسردی خود را حفظ کرده و با دقت به سوالات کارشناسان پاسخ داده تا امر امدادرسانی بهتر و سریعتر انجام گیرد./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: