« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
یاسوج
شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج با حضور با حضور دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مسئولان استانی در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج گشایش یافت.


 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، آئین گشایش شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مشاور منابع انسانی و مشاور برنامه‌ریزی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: 40 هزار عنوان و حدود 800 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

دکتر رضا دهبانی‌پور با بیان اینکه 135 غرفه در این نمایشگاه برپا شده است، افزود: 240 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج حضور دارند. نمایشگاه بزرگ کتاب هر سال یک‌بار به‌صورت استانی برگزار شده که فرصت خوبی برای دسترسی آسان‌تر به کتاب محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب کتاب سال استان خبر داد و با بیان اینکه این رویداد فردا در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، هدف از این اقدام را تشویق بیش از پیش نویسندگان، ناشران و چاپخانه‌های استان عنوان کرد.

دکتر دهبانی‌پور خرید کتاب از دست مؤلفین را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای حمایت از حوزه کتاب و کتاب‌خوانی عنوان و ابراز کرد: امسال 80 میلیون تومان کتاب از مؤلفان خریداری شد. اهدای کتاب رویداد دیگری است که به این منظور سالیانه حدود 200 میلیون تومان کتاب خریداری و به دستگاه‌های فرهنگی اهدا شده و یا برای تجهیز کتابخانه‌های تخصصی استفاده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: