« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
یاسوج
برخی از اصلاح طلبان مخالف سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اوایل هفته گذشته درست قبل از سفر وی به یاسوج با محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور نشستی داشتند که در آن نشست اصلاح طلبان خواستار تغییر استاندار شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در سفری یک روز و بدون مقدمات وارد استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد و ساعاتی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

طبق اخبار دریافتی برخی از اصلاح طلبان مخالف سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اوایل هفته گذشته درست قبل از سفر وی به یاسوج با محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور نشستی داشتند که در آن نشست اصلاح طلبان خواستار تغییر استاندار شدند.

گفته می شود مقیمی به محض حضور در فرودگاه مستقیم به دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفت و بعد نشست چند ساعته با سید موسی خادمی عازم شیراز شد تا از طریق این فروگاه به تهران برگردد.

هنوز از جزئیات دقیق سفر مقیمی قائم مقام وزیر کشور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نشست با سید موسی خادمی خبر دقیقی در دست نیست.

یکی از مدیران ستادی استانداری در این زمینه گفت: سفر مقیمی قائم مقام وزیر کشور به یاسوج و حضور در استانداری یک سفر کاری بوده و با هدف بررسی وضعیت ستاد انتخابات انجام شد و نیازی به رسانه ای شدن این سفر نبود.
منبع/مهر دنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: