« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹
مردم ايران اسلامي بايد با بصيرت و آگاهي كه دارند سعي كنند فردي را انتخاب كنند كه بتواند در جهت خدمت به مردم مؤثر بوده و در نهايت باعث پيشرفت و آباداني كشور عزيزمان ايران شود‌

آوای دنا-اسدا‌.‌.‌. رباني‌مهر:چند روزي بيشتر تا انتخابات 24 خرداد نمانده است؛ روزي كه مي‌توان انتظار وقوع يك حماسه سياسي را داشت. برگزاري همزمان دو انتخابات و در بعضي حوزه‌ها سه انتخابات مي‌تواند برگ زرين ديگري در كارنامه پر افتخار مردم ايران اسلامي ثبت كند؛ انتخاباتي كه در آينده مي‌تواند تأثيرات بسيار زيادي در مناسبات مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي در عرصه داخل و حتي در عرصه بين‌الملل داشته باشد و از اهميت زيادي برخوردار است‌.

به هر حال انتخابات اخير همچون انتخابات ديگر از اهميت خاص خود برخوردار است و مردم ايران اسلامي بايد با بصيرت و آگاهي كه دارند سعي كنند فردي را انتخاب كنند كه بتواند در جهت خدمت به مردم مؤثر بوده و در نهايت باعث پيشرفت و آباداني كشور عزيزمان ايران شود‌.

اما يك نكته مهم اين كه اصلح چه كسي است، و بايد به چه كسي رأي داد. انتخاب افراد در هر انتخاباتي بايد بر اساس معيارها و محورهاي مشخصي باشد، اول اينكه افراد ولايت‌مدار، مؤمن و از سلامت نفس برخوردار باشند و توانايي اداره كشور را داشته باشند، از طرفي با توجه به سوابق و گذشته افراد بايد تصميم گيري و افرادي را انتخاب كرد كه در حقيقت داراي يك برنامه مدون و مشخص باشند وضمانت اجرايي براي برنامه‌هاي خود داشته باشند‌.

هم اكنون كانديداها از شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني و راديويي وحتي رسانه‌ها مشغول تبليغات و اطلاع‌رساني هستند و بايد آنچه بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد‌ برنامه كانديداي انتخابات باشد‌. برنامه يكي از اصلي‌ترين و محوري‌ترين موضوعاتي است كه كانديداها ارائه مي‌دهند و برنامه‌هاي كارشناسي شده كه از سوي كانديداها ارائه مي‌شود بايد به صورت جدي از سوي مردم دنبال شود و در نهايت مردم به كانديداهايي رأي دهند كه برنامه بهتري داشته باشند‌.

امروزه در كشور ما در بخش‌هاي مختلف مسكن، انرژي، بيمه، بانك‌ها، فرهنگ، ازدواج، دانشگاه‌ها، بازار و‌.‌.‌. مشكلاتي وجود دارد كه مردم از نزديك با اين مسائل در ارتباط هستند و بايد كانديداها برنامه‌هاي تخصصي در اين حوزه‌ها داشته و براي حل مشكلات مردم برنامه داشته باشند و مردم هم بايد سعي كنند كانديداهايي را كه برنامه قوي‌تر، منسجم‌تر و اصولي‌تري دارند انتخاب كنند تا شاهد پيشرفت و توسعه كشور عزيزمان باشيم‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: