« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب لنده عنوان شد
حجت الاسلام سید محمد موحد گفت: جمنا با محوریت ولایتمداری مورد قبول عموم مردم و احزاب و گروه‌های انقلابی بوده و هر دیدگاهی که در راستای تعالی انقلاب و کشور باشد می‌تواند در این جبهه حضور داشته باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: سید محمد موحد عصر امروز در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار داشت: وضعیت نفت در کشور ما فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و در روند توسعه و عقب‌ماندگی کشور بی‌تأثیر نبوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل سرمایه نفت به سرمایه احسن افزود: رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به مسىوولان، از آنها خواست که اقتصاد متکی به نفت را اصلاح و اقتصاد مقاومتی را جایگزین آن کنند.

نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دولت‌‌ها و مجلس‌ها و ریل‌گذاران مسیر آینده کشور باید بدانند که تنها راه برون رفت از معضلات و مشکلات کشور توجه جدی به منویات مقام معظم رهبری است.

موحد در ادامه به میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) اشاره و گفت: امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود و حرکت انقلابی ثابت کرد که از ذریه زهرا(س) و ائمه اطهار (ع) بوده و هدف آنها با شکل‌گیری انقلاب محقق ساخت.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه اسلام ناب محمدی بوده که قدرت‌های شرق و غرب را متحیر ساخت و با دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی آن را جهانی کرد.

سخنران همایش جبهه مردمی نیروهای‌ انقلاب  شهرستان لنده در ادامه تصمیمات و موضع‌گیری‌های امام و رهبری در موضوعات داخلی و خارجی ادامه داد: هر سخن و رهنمود امام و مقام معظم رهبری مصلحت دینی و انقلابی را در نظر داشته و ما باید با پیروی از این رهنمودها در مسیر تعالی و پیشرفت کشور حرکت کنیم.

موحد در ادامه به ضرورت وجود ولایت فقیه در جامعه اشاره و گفت: اهمیت و جایگاه ولایت را باید در کلام امام جست‌وجو کرد که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد».

وی افزود: شهدا و رزمندگان و جانبازان و ایثارگران در هیچ دانشگاهی مشق جنگ و دفاع نکردند، با تنها با پیروی از کلام ولایت رژیم‌های تا دندان مسلح را عقب راندند و با خلوص نیت و وحدت و همدلی ذلت را بر دشمنان تحمیل کردند.

موحد یادآور شد: انقلاب ما انقلابی است که تمام دنیا نتوانستند در برابر عظمت و قدرت آن تاب بیاورند و هر روز با توطئه و نقشه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به ارکان آن هستند ولی تا زمانی که وحدت کلمه و رهبری پیامبرگونه آن وجود دارد همه نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.



وی افزود: ترور و  تحریم  و جنگ نرم همه با مدیریت صحیح و هدایت رهبری خنثی شده و این نظام به مسیر و آینده خود ادامه می‌دهد.

نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: البته باید بدانیم که این کشور مشکلات متعددی هم داشته و امروز با معضلات اقتصاد و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند.

موحد خاطر نشان کرد: امروز هر جایی ابرقدرت‌ها بخواهند تصمیمی بگیرند ایران اسلامی حرفی برای گفتن داشته و همه توطئه‌ها و جنگ و مشکلات و وضعیت نا امنی در منطقه در راستای حصر ایران و تحت فشار قرار دادن ماست.

وی افزود: ناامنی محصولی است که استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه رواج داده و ما باید سپاسگزار امنیت خود باشیم و در جهت انسجام و وحدت خود گام برداریم.

سخنران همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: امروز تصمیم‌گیری برای منطقه بدون حضور ایران معنایی نداشته و آمریکا و روسیه بدون ایران نمی‌توانند برای عراق، سوریه، ترکیه و افغانستان و ... تصمیم‌ بگیرند.

موحد به حساسیت ملت ایران در برابر تهدید و آسیب و مشکلات اشاره و گفت: این ملت فهیم هرجایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد.

وی به فلسفه شکل‌گیری جمنا در کشور اشاره و افزود: عده‌ای از نیروهای انقلابی با دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی متفاوت دور هم جمع شدند و با حفظ اصول و عقاید خود حول محور ولایتمداری برای تعالی و پیشرفت انقلاب به عرصه و میدان آمدند.

موحد تصریح کرد : این جریان با هیچ کدام از گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال همراه با نظام و انقلاب منافاتی نداشته و همه اعضای آن با حفظ وابستگی‌های سیاسی خود در جهت برنامه‌ریزی برای آینده کشور به وحدت کلمه و انسجام می‌رسند.

جمنا و حمایت از آن اشاره و یادآور شد: برخی از حمایت ما از جبهه مردمی نیروهای انقلاب برآشفتند و فکر کردند با حمایت از این حرکت و حضور انقلابی ما دیدگاه و اصول خود را پشت سر گذاشته‌ایم، غافل از اینکه این حرکت در جهت اهداف و آرمان‌های گذشته ما بوده و هست.

نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حمایت از این جبهه وظیفه همگانی است افزود: جمنا با محوریت ولایتمداری مورد قبول عموم مردم و احزاب و گروه‌های انقلابی بوده و هر دیدگاهی که در راستای تعالی انقلاب و کشور باشد می‌تواند در این جبهه حضور داشته باشد.

موحد خاطر نشان کرد: این حرکت مردمی در راستای منویات مقام معظم رهبری و برای جلوگیری از دو قطبی شدن کشور بوده و نباید به سمت چالش پیش رود.

وی در پایان بار دیگر با اشاره به مشکلات معیشتی و اشتغال و بیکاری گفت: با غلبه بر مشکلات و با وحدت می‌توانیم به خواسته‌ها و پیشرفت حقیقی دست یابیم./فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
قلعه ریسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
درود خدا برسید بزرگ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: