« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
هواشناسی
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت، سامانه بارشی جدیدی که از شامگاه امروز جمعه ۱۱ فروردین وارد کشور می‌شود، در اکثر مناطق کشور فعال خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت، سامانه بارشی جدیدی که از شامگاه امروز جمعه ۱۱ فروردین وارد کشور می‌شود، در اکثر مناطق کشور به جز پاره‌ای از مناطق جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی جدید از شامگاه جمعه ۱۱ فروردین از غرب کشور خبر داد و اظهار کرد: این سامانه در روز شنبه ۱۲ فروردین، نیمه غربی سواحل دریای خزر و به تدریج مرکز، شمال شرق و شرق کشور را در برخواهد گرفت.

وی افزود: پیامد ورود این سامنه، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و مرتفع، همراه با بارش برف خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه ۱۳ فروردین و در روز طبیعت، این سامانه در اکثر مناطق کشور به جز پاره‌ای از مناطق جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: