« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی اقدامات موثری در حوزه های مختلف خدمت رسانی در استان انجام داده و دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کارگاه آموزشی تخصصی توانمندسازی بانوان شاغل در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استانی در سالن اداره پست استان برگزار شد.



به گزارش روایط عمومی کمیته امداد،  فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه، گفت: بحث آسیبهای اجتماعی یک مسئله جدی در جامعه امروز ماست و این آسیبها که متأثر از شرایط جهانی است مانند یک سونامی عمل می کند و  هویت انسانی ما را تهدید می کند و هیچ کس هم نمی تواند در برابر آنها احساس مصونیت کند.

وی افزود: امروزه آسیبهای اجتماعی به طور جدی نهاد خانواده و جامعه ما را تهدید می کند و دولت موظف است ساختار و  بستر جامعه را برای حل این مشکل مهیا کند و نقش اساسی و محوری را در این زمینه مردم و مخصوصا زنان ایفا می کنند.

محمدی با اشاره به اینکه اسلام نقش فوق العاده ای برای زنان طراحی کرده است، تصریح کرد: زنان نقش مربی جامعه را ایفا می کنند و بخشی از اصلاح جامعه و احیاناً خطراتی که وجود دارد به زنان بر می گردد.

وی با بیان اینکه خداوند به امدادگران توفیق بزرگی داده که به بهترین مردم خدمت می کنند، افزود: توفیق نصیب کسانی است که در نهادهایی مانند کمیته امداد به مردمی که از نظر مادی و مالی فقیر هستند نه از نظر شخصیتی، خدمات ارایه می دهند و خدمت به فقراء از بهترین اعمال است.

محمدی بیان کرد: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی اقدامات موثری در حوزه های مختلف خدمت رسانی به خصوص در بحث جلوگیری از آسیب های اجتماعی در استان انجام داده و دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جامعه هدف نهادهای حمایتی مطالبه گر هستند و باید شان و عزت نفس آنها حفظ شود، گفت: امدادگران باید با مهارت آموزی و توانمندسازی، موجب ارتقاء توانمندی جامعه هدف شوند و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: