« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۳
حجت الاسلام بزرگواری ضمن انتقاد از شایعات رایج در خصوص مدیریتها در دولت یازدهم گفت ،برخی هنوز دولت جدید بر سر کار نیامده در حال تقسیم غنائم هستند که نوعی خودزنی سیاسی است

به گزارش آوای دنا، حجت‌الاسلام بزرگواری با اشاره به صحبت‌هایی که اکنون راجع به توزیع مدیریت‌ها بین افراد و گروه‌ها می‌شود در تحلیل آن اظهار داشت: برای نمونه شنیده‌ایم که در همین استان کهگیلویه و بویراحمد پنج تا ۶ نفر مدعی نشستن بر کرسی استانداری شده‌اند.

وی با بیان این‌که خدا کند چنین حرف‌هایی را خود افراد مطرح نکنند و این صحبت‌ها عمومی باشد، ادامه داد: اگر چنین شایعاتی توسط خود افراد باشد که یک نوع خودزنی سیاسی است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، رواج چنین موضوعی را ناپسند دانست و گفت: آقایان اجازه بدهند دولت شکل رسمی به خود بگیرد و وزرا معرفی شوند و آن‌گاه از مدیریت‌ها و چگونگی تقسیم آن سخن بگویند.

بزرگواری عجله کردن عده‌ای در تقسیم مدیریت‌ها را ناشی از برخی پیش‌بینی‌ها دانست و گفت: طرح چنین موضوعاتی می‌تواند در صفوف خود آقایانی که مدعی مناصب هستند اختلاف و شکاف ایجاد کند پس بهتر است کمی صبر کنند و در این خصوص عجله نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به پیش‌بینی خود از وضعیت گروه‌ها و افراد در دولت آینده پرداخت و گفت: این‌گونه که از سخنان روحانی مشخص است عزم جدی برای تشکیل دولتی فرا جناحی دارد.

وی افزود: همه مواضع رئیس‌جمهور پس از انتخابات همین را نشان می‌دهد و به نظر من بعید است که افراطی‌های دو گروه در دولت روحانی جایگاهی داشته باشند.

بزرگواری مدیریت‌های آینده دولت تدبیر و امید را در اختیار معتدلین اصلاحاتی و اصولگرا دانست و گفت: افرادی که خود را در دایره اعتدال نمی‌بینند بی‌خود و بی‌جهت به فکر تصاحب مدیریت‌ها نباشند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: