« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
کهگیلویه
نماینده کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در استادیوم آزادی دهدشت گفت:تا کنون مبلغ 350 میلیون تومان برای ورزش حوزه انتخابیه سرمایه گذاری نموده و برای حضور باشگاه استقلال تهران رایزنی و ان شاء الله در آینده این تیم فوتبال نیز به دهدشت سفر خواهد کرد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ به همت نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ٬ هیئت فوتبال و  باشگاه  پرسپولیس دهدشت مسابقه دوستانه ای بین تیمهای فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس تهران و پرسپولیس دهدشت برگزار شد .

 این بازی که با برد پرسپولیس تهران به پایان رسید قدامی بی سابقه در ورزش استان و شهرستان بود و موجب خوشحالی  طرفداران ورزش بخصوص رشته فوتبال گردید .نکته مهم و قابل توجه این دیدار دوستانه احساس رضایت و ایجاد روحیه امید و اعتماد به نفس در بین ورزشکاران و هوادارن فوتبال بویژه نوجوانان و جوانان بود .آقای هاشمی پور پس از ورود به ورزشگاه به شدت مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفت و با حضور در رختکن هردو تیم دقایقی نیز با آنان صحبت کرد .

مهندس عدل هاشمی پور در بین دو نیمه دقایقی کوتاه صحبت کرد و ضمن تشکر صمیمانه از باشگاه تهرانی از بابت حضور و انجام بازی در شهرستان به هواداران فوتبال وعده داد که در پیشبرد ورزش شهرستان مصمم است و تا کنون مبلغ 350 میلیون تومان برای ورزش حوزه انتخابیه سرمایه گذاری نموده و برای حضور باشگاه استقلال تهران رایزنی و ان شاء الله در آینده این تیم فوتبال نیز به دهدشت سفر خواهد کرد .نماینده مردم اضافه کرد : با تعامل و رایزنی با وزیر نفت ساخت 8 چمن مصنوعی در دستور کار قرار دارد و موافقت وزیر مجترم نفت را گرفته است .

 در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان ٬ فرمانداران ٬ اداره ورزش و جوانان ٬ اصحاب رسانه ٬ نیروی انتظامی و همه کسانیکه در برگزاری این مسابقه فوتبال همکاری و تلاش کردند سپاسگزاری نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: