« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
در مراسم تجلیل از شوراهای شهرستان لنده عنوان شد
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون همه ی دولتها خدماتی داشته و نقاط قوت و ضعفی داشته اند گفت: نادیده گرفتن و سیاه نمایی اقدامات دولت گذشته خصوصا در این شهرستان بی انصافی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ البرز محمد خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان لنده با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون همه ی دولتها خدماتی داشته و نقاط قوت و ضعفی داشته اند گفت: نادیده گرفتن و سیاه نمایی اقدامات دولت چه در دولت فعلی و چه در دولتهای گذشته بی انصافی است.



ایشان با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم گفت :حضور بالاترین مقامات اجرایی در دورافتاده ترین روستاهای کشور ، افتتاح هزاران پروژه عمرانی در محروم ترین نقاط کشور، اجرای طرح های عظیم اقتصادی از جمله هدفمند کردن یارانه ها، اعطای دهها نوع خدمت به قشر مستضعف جامعه از جمله سهام عدالت ، مسکن مهر ، وام ازدواج ، وام مقاوم سازی مسکن روستایی، اعتبارات خود اشتغالی و بنگاه های زودبازده، تسهیلات کم بهره در حوزه کشاورزی، یارانه نقدی ، گازرسانی به بسیاری از روستاها، برخورداری تمامی روستاها از نعمت برق، اجرای طرح پزشک خانواده ، بیمه روستائیان و عشایر و بیمه ایرانیان و دهها طرح موفق آمیز دیگر در سطح مناطق محروم و همچنین ، شهرستان شدن لنده ؛تاسیس دانشگاه در این شهرستان و ساخت و ساز بیش از 40 باب مدرسه و نمازخانه در سطح این شهرستان و همچنین احداث و افتتاح استخر سرپوشیده با اعتباری بالغ بر یک میلیار و اندی ؛ گاز رسانی و برق کشی به روستاهای شهرستان و افتتاح سالن ورزشی و احداث جادهای روستایی از جمله جاده روستای صعب العبور عروه و ساخت بستر درمانی این شهرستان و ....... را از جمله اقدامات دولت سابق در این شهرستان اعلام نمود.

برای توسعه شهرستان همپای مسولان دویدیم

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در ادامه با بیان اینکه وظیفه ذاتی شورهای اسلامی ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسولان است اظهار داشت :طی مدت زمان مسولیت خود در شورای اسلامی شهر و شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد برها از طریق نشست های مختلف و شبکه های مجازی و سایتها و پایگاههای خبری مردم را در جریان امور قرار داده و اطلاع رسانی لازم را بعمل آورده ایم.

محمد خانی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرستان لنده گفت:در طی عضویت در پارلمان شهری این شهرستان برای استقرار ادارات از جمله شبکه بهداشت و درمان ؛ دادگستری و .....حضور پزشکان متخصص در این شهرستان و همچنین تهیه تجهیزات لازم برای بهداشت و درمان این شهرستان از جمله سونوگرافی و آزمایشگاه با همکاری مسولان و نمایندگان وقت تلاشهای فراوانی انجام داده ایم.

ایشان همچنین به پیگیرهای شورای اسلامی شهر و شهرستان لنده در خصوص حل مشکلات فضا و تجهیزات آموزش و پرورش ،حوزه آب و برق و گاز در این شهرستان برای مناطق محروم ،آب شهرکهای لنده ،مشکل اینترنت از طریق فناوری اطلاعات استان اشاره نمود و اظهار داشت برای حل مشکلات فوق رایزنیهای فراوانی با مسولان کشوری و استانی داشته اند که اسناد و مدارک آن موجود است.

عضو شورای شهر لنده در ادامه به خروج لنده از بن بست از طریق اتصال لنده به خوزستان و بهمئی و همچنین بحث سد مارون دو اشاره کرد و گفت :بحث خروج لنده از بن بست و اتصال لنده به خوزستان در این شورا و البته با همکاری و همراهی مردم و مسولان وقت و نمایندگان مردم شروع شد که امیدواریم این مطالبه همگانی به سرانجام برسد.

ایشان همچنین در خصوص طرح ایجاد سد مارون دو بیان کرد اگر چه این طرح منافعی نیز دارد اما از انجایی که احساس می شود زیانهایی نیز برای این شهرستانو سایر بخشها و شهرستانها داشته باشد با شوراهای اسلامی سوق ،قلعه رئیسی و...جلساتی داشته و پیگریهای زیادی در این راستا انجام گرفت.

البرز محمد خانی در پایان وظیفه تجلیل از خادمان مردم در پارلمان شهری و روستایی را وظیفه مسولان شهرستانی دانسته و اظهار داشت متاسفانه ضمن اینکه اقدامی در این راستا انجام نگرفت برای برگزاری این مراسم نیز سنگ اندازیهای بعمل آمده است.

وی در ادامه به «ضرورت انتخاب اصلح»اشاره کرد و گفت: «همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهى است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهى است.


طی چند سال اخیر خدمات چشمگیری اتفاق نیفتاده است

در پایان این نشست یکی از حاضرین به انتقاد از خدمات مسولین شهرستانی و خصوصا شهرداری لنده پرداخت و گفت:بنده همیشه و همواره یک اصلاح طلب بوده ام اما طی چند سال اخیر خدمات چشمگیری اتفاق نیفتاده است و بنا براین نفی دولت سابق برای تایید خود کاری ناصواب است.

دولتمردان به خاطر اقداماتشان بر مردم منت نگذارند

همچنین یکی از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان لنده با انتقاد شدید از منتقدین دولت گفت:کسانی که دولت کنونی را ناکارامد معرفی می کنند سواد و بصیرت ندارند !

ایشان با بیان اینکه وظیفه دولتها خدمت به مردم و خصوصا مناطق محروم است گفت:دولتمردان به خاطر اقداماتشان بر مردم منت نگذارند.دادن آب و برق و جاده به مردم وظیفه مسولان است و منتی ندارد.













نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
سلام؛بدبختی مردم لنده همین مسولین غیربومی ازجمله فرمانداراست
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
درود برمحمدخانی که همیشه شجاعانه ومنطقی حرف زده و عمل کرده ومصالح عمومی وشهر وشهرستان رو بر خودش ترجیح داده .کاش سایر اعضای شورای شهر هم منفعل نبوده و تکونی به خودشون میدادن .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: