« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از ‌شناسایی و متلاشی شدن 8 باند فعال در امر توزیع عمده مواد این استان خبر داد و گفت: ‌‌از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۵ نفر قاچاقچی دستگیر شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  سردار مهدی انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس از ابتدای سال 96 تاکنون 507 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از 100 درصدی دارد.

وی از افزایش 13 درصدی دستگیری قاچاقچیان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت 50 دستگاه خودرو نیز توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش داشته است.

انصاری ابراز کرد: طی هفته گذشته و با انجام چهار عملیات جداگانه‌ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و ...354 کیلوگرم مواد مخدر شامل 334 کیلوگرم تریاک و 20 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای سال 96 تاکنون شاهد کاهش 23 درصدی سرقت، 20 درصد نزاع دسته جمعی و 50 درصد سرقت خشن هستیم.

انصاری تصریح کرد: ایجاد نظم و آرامش با هدف فراهم شدن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و حفاظت از آرای مردم دو ماموریت مهم پلیس این استان در انتخابات پیش‌ رو است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: