« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۵
آوای دنا:شهرستان لنده و مردان بزرگ ایل طیبی را باید یکی از امن ترین و پاکدست ترین ایلات ایران و شهرستانهای کشور نام نهاد ،این صفت زبانزد عام و خاص است تا جایی که تا چند ماه قبل بسیاری از مغازه داران و خصوصا فروشندگان میوه و تربار شبها میوه های خود را در بیرون از مغازه رها می کردند و می رفتند و هیچ اتفاقی نمی افتاد و ارامش و امنیت مردمی کاملا حاکم بوده است اما متاسفانه طی چند روز اخیر خبرهای نگران کننده ای مبنی بر سرقت از منازل و مغازه ها به گوش می رسد تا جاییکه ظاهرا در یک شب بیش از 8 مغازه و منزل مورد دستبرد قرار گرفته و در یک مورد به کارگاهی حمله شد و نگهبان بیچاره را بستند و اموال این گارگاه را که ظاهرا تا 60 میلیون تخمین زده شد ،را به سرقت برند. عده ای از مردم و مال باختگان به چند نفر مشکوک گردیده و آنها را تعقیب نموده اند که متاسفانه به شهرستانهای همجوار متواری شده اند و نکنه مهم اینکه سارقین اهل و ساکن لنده نیستند و ظاهرا از شهرستانهای مجاور می آیند.بدون شک کمبود امکانات و نیرو ی نظامی یکی از دلایل افزایش ناامنی‌ها می باشد که می‌طلبد مسئولان امر  نسبت به تجهیز نیرو و امکانات در این شهرستان اقدام جدی انجام دهند. وهمچنین مسولین نیروی انتظامی باتلاش و جدیت بیشتر و گشت شبانه نسبت به شناسایی سارقین و دستگیری و تامین امنیت مردم  اقدام لازم را بعمل آورندو نکته آخر اینکه انتظار می رود مسئولان قضائی استان هم نسبت به استقرار دادگستری و افزایش تعداد قضات در لنده همت خود را به کار بندند، چرا که اطاله دادرسی در لنده به کندی صورت می‌پذیرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
گلالی تراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
0
0
ممنون از استاد بدری.واقعا موضوع جدی هست که باید رسیدگی شود. ما از قدیم الایام به شهر لنده به عنوان شهری امن نگاه می کردیم حالا نباید اجازه بدیم وجه شهر لنده خراب شود. تشکر از شما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: