« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
رئیس ستاد انتخابات استان
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،«فتاح محمدی» در جمع خبرنگاران افزود: هم‌چنین علاوه بر این، جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت 195 شعبه اخذ رأی مکانیزه ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 924 شعبه اخذ رأی 332 شعبه اخذ رأی شهری وجود دارد که 323 مورد آن ثابت و 9 مورد آن سیار هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم‌چنین از این تعداد 592 شعبه روستایی هستند که 183 مورد از شعب روستایی ثابت و 409 مورد آنها سیار هستند.

محمدی تصریح کرد: در مجموع 506 شعبه اخذ رأی ثابت و 418 مورد شعبه اخذ رأی سیار برای کل استان پیش‌بینی شده است که شعب اخذ رأی عشایری نیز در میان شعب اخذ رأی سیار وجود دارد.

وی، با بیان این‌که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: مانورهای آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر مذکور پیش‌بینی شده‌اند که نسبت به آموزش مردم اقدام می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، مردم را به شرکت در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی دعوت کرد و گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی فرصتی برای استان است و فرآیند ساده‌ای دارد که توسط عمده افراد جامعه که با وسایل الکترونیکی آشنایی دارند به سرعت انجام می‌شود.

محمدی افزود: با این حال با پیش‌بینی و اجرای مانورهای آموزشی برای برخی افراد کم‌سواد و بی‌سواد مشکل انجام آن برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: بهتر است در روز رأی‌گیری افراد کم‌سواد یا بی‌سواد توسط همراهی که به کار با وسایل الکترونیکی آشناست یا در زمینه انتخابات الکترونیکی آموزش دیده است، در محل شعبه اخذ رأی حضور یابد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات را مظهر عالی مشارکت مردم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات زمینه  چرخش نخبگان سیاسی و توزیع و انتقال قدرت را فراهم می‌کند و مردم استان همانند گذشته با مشارکت حداکثری خود، به نحو مناسبی از این فرصت استفاده می‌کنند./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: