« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
لنده
خطیب جمعه لنده :در کنار همه خوبی ها و محاسن ارزنده انتخابات صورت گرفته نمی توان از تخلفات صورت گرفته در آن چشم پوشی کرد لذا مردم انتظار دارند دستگاه های مسئول با این تخلفات برخورد قاطع داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان لنده ملت ایران یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین انتخابات را پشت سر گذاشت و که باعث عزت و افتخاری بزرگ برای نظام شده است.

امام جمعه لنده تاکیدکرد: عظمت حضور ملت ایران همراه با شور و شعور انقلابی خویش باعث خلق حماسه ای دیگر در تاریخ این نظام شده است.

محمودی اصل اظهارکرد: باید از ملت ایران به طور ویژه شخص مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد که باعث خلق چنین حماسه ای شده اند و به منتخب ملت نیز باید تبریک گفت که بعد از این زمان اجرای وعده های انتخاباتی با توجه به شعار سال است.

خطیب جمعه شهرستان لنده درادامه گفت: متاسفانه کسانی در حاشیه های انتخابات عملکرد شایسته قوه قضائیه، صداوسیما، بسیج و سپاه و سایر نهاد های انقلابی را زیر سئوال برده اند که گویی اصلاً به مصالح نظام توجه نداشته و ندارند.

وی گفت: پیروز واقعی این انتخابات در وهله اول ملت ایران بودند که با حضور حماسی خویش با تبعیت از مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر خلق کردند و در وهله دوم هدایت و رهبری بی نظیر شخص مقام معظم رهبری است.

محمودی اصل تاکیدکرد: در کنار همه خوبی ها و محاسن ارزنده انتخابات صورت گرفته نمی توان از  تخلفات صورت گرفته در آن چشم پوشی کرد لذا مردم انتظار دارند دستگاه های مسئول با این تخلفات برخورد قاطع داشته باشند.

وی اظهارکرد: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات و صبر انقلابی ملت بعد از انتخابات راه نفوذ فتنه گران را برای هرگونه آشوب و فتنه ای دیگر بست.

محمودی اصل گفت: همه مسئولان باید خوب بدانند که رمز تقویت امید ملت عمل به وعده های داده شده از سوی مسئولان است.

وی در ادامه تاکیدکرد: تنها راه برآورده کردن وعده های داده شده در انتخابات عملیاتی کردن شعار سال همراه با تولید و اشتغال است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: مهمترین انتظاری رهبری از منتخب ملت توجه ویژه به روستائیان و مناطق محروم است.

وی در ادامه گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا اگر کسی از کاندیدای شورا احساس می کند حق آن تضیع شده است باید به صورت کاملا مسالمت آمیز و از راه های مندرج در قانون پیگیری کنند.


خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین