« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کهگیلویه
نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده با بیان اینکه سیلی محکم فرزندان برومند خمینی در آستانه روز قدس در جواب فضولی عوامل خبیث استکبار رضایت و خشنودی ملت ایران ٬ را به دنبال داشت. گفت: حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم ٬ همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی همگان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

سردار عدل هاشمی در بیانیه خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس ٫ روز اسلام و روز رسول اکرم است .  امام خمینی (ره)

فرمان و فتوای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام « روز جهانی قدس » نقطه عطفی در عصر حاضر  و مناسبات جهانی است . وحدت عمومی جهان اسلام در بزرگداشت این روز  و اعلام انزجار ملتهای ستمدیده و آزادیخواه از زورگویان جهانی زنده و پویا ماندن تفکر امام خمینی (ره) است . ولی امر مسلمین جهان و فرزند خلف و صالحش فرموده اند « روز قدس اساسی ترین مسئله دنیای اسلام است »

جای بسی خوشحالی و امیدواری است  که دنیای اسلام و آزادی خواهان جهان با تأسی از فرامین بنیانگذار فقید ٬ رهبر فرزانه و ملت هوشیار ایران هر سال با شکوهتر و هدفمندتر از سال قبل ٬ این روز عظیم را گرامی می دارند تا جهانیان انگشت بر دهان ٬ عظمت امت رسول الله را دریابند و نظاره گر باشند .

سیلی محکم فرزندان برومند خمینی در آستانه روز قدس در جواب فضولی عوامل خبیث استکبار رضایت و خشنودی ملت ایران ٬ امیدواری و پشتگرمی مسلمانان و خشم حامیان تروریسم را به دنبال داشت . حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم ٬ همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است . اینجانب بعنوان خادم مردم ضمن گرامیداشت روز قدس ٬ تمام هم استانیهای عزیز و همیشه در صحنه بویژه مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را فارغ از هر سلیقه و نگرش سیاسی به گرامیداشت و حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم . همواره در پناه خدای بزرگ مؤید و محفوظ باشید.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ٬ بهمئی ٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: