« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
یاداشت/احسان رضاپور
مردم روستاهای قیام و حومه در شهرستان لنده انتظار دارند در راستای عملیاتی شدن دولت الکترونیک و شعار رئیس جمهور کشورمان یعنی هر "نفر یک صداوسیما" وقانون شفاف سازی اطلاعات وهمچنین دادن اینترنت پرسرعت به روستا ها گام های عملیاتی برداشته شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف -احسان رضاپور :در عصر اطلاعات و ارتباطات كه هر روزه شاهد ابتكار و اختراعات تازه هستيم و توسعه‌ی جوامع به توسعه‌ی زیرساخت‌های مخابراتی و اطلاعاتی وابسته است، هنوز مردم منطقه ما برای این‌که بتوانند با تلفن‌های همراه خود صحبت کنند ویا از اینترنت استفاده کنند، باید در پستوی خانه ها و سر پنجره ها یا بالای تپه و کوه روند و یا کیلومترها از روستا به سمت بهمئی دور شوند تا شاید «موبایل خوب آنتن بدهد!» یا اندک اینترنتی برای ارسال و دریافت پیام در فضای مجازی پیدا شود.

مردم روستاهای قیام وحومه انتظار دارند در راستای عملیاتی شدن دولت الکترونیک و شعار رئیس جمهور محبوب کشورمان یعنی هر "نفر یک صداوسیما" وقانون شفاف سازی اطلاعات وهمچنین دادن اینترنت پرسرعت به روستا ها گام های عملیاتی برداشته شود.

نامه‌ها و پيگيرى‌هاى مكرر مجموعه شورا و دهیاری و اهالى این منطقه كه در 35 کیلومتری شهرستان لنده واقع شده است و دارای 14 روستا به نام‌های:

 - قیام با آمار 250 خانوار
- بره مل با 40 خانوار
- چلی با7 خانوار
- دلیک  با 7 خانوار
- لارب با6 خانوار
-  تنگ راسکون با2 خانوار
- تنگ زرده با3 خانوار
- چه کارد با5 خانوار
- چل بنگروک با5 خانوار
- چم دراز با3 خانوار
- گرده رچ با8خانوار
-چال کنار با4خانوار
- کمال آباد با15 خانوار
- کون اسپید با20 خانوار
است هنوز پاسخی روشن از سوی مسئولین دریافت نکرده و این روستاها صرفا توسط يك دكل مخابرات پوشش‌دهى مى‌شود. به طوری‌که اكثر شهروندان عزيز روستاهاى مذكور براى برقرارى كوچك‌ترين تماس تلفنی، مجبور به هجوم به تپه ها مى‌شوند!

 فرماندار محترم که در این مدتی که عهده دار مسئولیت اداره شهرستان را داشتند توجه ویژه ای به مناطق روستایی خصوصا قیام داشتند از ایشان خواهشمندیم که هر چه سریع تر این خدمت زیر بنایی را برآورده کنند وقطعا ایشان میدانند که یکی از مهمترین عوامل پیروزی دکتر روحانی وتداوم مسئولیت ایشان همین فضای مجازی بوده و حال آنکه دولت مخصوصا در سطح شهرستان رسانه خاصی ندارد بی شک بسط وگسترش اینترنت پرسرعت وفضای مجازی باعث شکوفایی بیشتر اصلاحات ورسانه ای کردن بیشتر خدمات دولت خواهد شد.

لازم است مسئولان امر که فلسفه‌ی حضورشان  خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است، نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام و حاصل تلاش‌های خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم برسانند.

لازم است از همه ی مسئولانی که دغدغه خدمت به روستاها را دارند از جمله فرماندار و بقیه همکارانش وبخشدار مرکزی که دید مثبت و ویژه ای به منطقه قیام داشته اند تشکر وقدر دانی کنم وقطعا مردم قدردان زحمات شماها هستند و مسئولان بدانند که این نقد از روی دلسوزی است.

احسان رضاپور-دوم تیر ماه1396
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین